CHANNEL UMB

Penang Republic Sosialis:Samseng DAP Dahagakan Darah,Pijak Gambar Potong Kaki!

Thursday, December 31, 2009 by pisau · 0 comments

Oleh Pisau.net




BUTTERWORTH, 28 Dis (Bernama) -- Seorang lelaki yang terlibat dalam kekecohan semasa satu demonstrasi di hadapan Dewan Undangan Negeri (DUN) Pulau Pinang pada 30 Nov lepas, cedera diserang sekumpulan lapan lelaki di kawasan Perusahaan Mak Mandin di sini, semalam.

S. Krishnan Nair, 46, berkata dia yang diserang dengan senjata tajam, menerima 16 jahitan apabila paha kanan dan bahagian belakang badannya dikelar manakala dadanya ditumbuk.

Dalam kejadian kira-kira 10 malam itu, mangsa yang bekerja sebagai penghantar surat dalam perjalanan dari Butterworth ke Mak Mandin dengan menunggang motosikal.

BERNAMA


Setelah terjadinya kes serangan terhadap En Krishnan Nair ,Pisau bersama rakan blogger Che Wan dan Pejuang Bangsa berkesempatan bertemu dengan mangsa di rumah beliau. En Krishnan menceritakan kronologi bagaimana beliau diserang dan motif serangan.
Motif serangan disebabkan beliau terlibat semasa demo di depan Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang yang mencetuskan tindakan membakar dan memijak gambarKhalifah sosialis cina melaka Lim Guan Eng. Di Pulau Pinang,jika sesiapa yang menyuarakan bantahan,nyawa akan menjadi taruhan,DAP mengupah dan mengarahkan agar menghapuskan sesiapa yang menentang mereka.Samseng upahan diarah memotong kaki mangsa kerana dikatakan memijak gambar dan membakar gambar Khalifah cina melaka Lim Guan Eng.

Kerja jahat ini memang bermotifkan politik,jika dilihat dari latar belakang mangsa,beliau seorang yang baik,berpengaruh dan dikenali oleh penduduk tempatan.Memegang naib pengerusi rukun tetangga selama 14 tahun dan banyak berkhidmat kepada masyarakat setempat.

Video:Mangsa menceritakan kronologi saat beliau diserang dan motif serangan.



Menurut mangsa,beliau dihubungi oleh ramai orang termasuklah Uthayakumar yang beberapa kali membuat panggilan kepada beliau,malah Uthayakumar juga bersetuju serangan ini bermotifkan politik.

Pisau beranggapan ada pihak dalaman DAP mengupah untuk menutup mulut mangsa,kerana En Krishnan Nair terlibat didalam kes Kg Buah Pala dan terlibat secara langsung kes Kampung Baru Rumah Hijau MakMandin.Kes Kg Makmandin mirip kepada Kg Buah Pala(akan pisau ceritakan diartikel yang lain)


*Kes Kg Rumah Hijau Makmandin adalah amat serius,kami akan mendedahkan pembohongan kerajaan sosialis pulau pinang tidak lama lagi.Proses pecah dan perintah sedang berjalan.


Pisau kata " saat ini aku melihat 1Malaysia, 3 bangsa bersatu menentang Kerajaan Pakatan Haprak DAP Pulau Pinang"

Comments

0 comments to "Penang Republic Sosialis:Samseng DAP Dahagakan Darah,Pijak Gambar Potong Kaki!"