CHANNEL UMB

Penanti :Dr Mansor TKM1 Di Baling Telur

Thursday, July 23, 2009 by Unit Media Baru PPUM · 8 comments
Filed under:

Posted On 7/23/2009 01:00:00 PM by megat


Satu berita yang tak kurang menariknya,Timbalan Ketua Menteri 1 Dr Mansor yang baru di tabalkan telah mendapat endorsement dari penduduk Penanti.

Berlaku kekecohan di Pasar Malam Permatang Tok Elong,Penanti akibat rasa tidak puas hati sebilangan peniaga pasar malam akibat perbezaan harga sewa tapak, apabila pihak penganjur pasar malam tidak dapat menyelesaikan masaalah,mereka telah menghubungi Dr Mansor,belia turun dengan harapan dapat menyelesaikan masaalah,namun diberitakan belia sendiri mendapat masaalah apabila di baling telur,kerana tidak dapat membantu masaalah peniaga pasar malam. ada ura ura mengatakan puncanya ada sikap pilih kasih dengan mengenakan kadar sewa yang berlainan terhadap peniaga pasar malam,barang kali yang menyokong PR atau pun kroni penganjur pasal malam di kena kan bayaran yang murah,semurah mana Pisau tidak pasti pulak.

Diberitakan,selepas di baling telur di mukanya,Dr Mansor bergegas pulang kerana berasa dia tidak diperlukan di tempat kejadian.

Apakah yang dapat tafsirkan dari peristiwa ini,adakah belia tidak diterima & dihormati oleh penduduk Penanti?


Pisau kata " Nak selesaikan masalaah, tapi dapat masaalah"

Comments

8 comments to "Penanti :Dr Mansor TKM1 Di Baling Telur"
  1. Pak chot,masalah pasar malam pun hang tak boleh selesai macam mana hang nak selesaikan masalah negeri. Kalau orang tanya sapa TKM Penang hang awai2 lagi angkat tangan. Orang tanya sapa ada PhD hang awai lagi angkat tangan (samapai nampak bulu ketiak). Masalah besaq taik idung pun tak boleh selesai. Orang nak jadi TKM Penang hang pun kalut nak jadi TKM jugak. Lagi baik hang berhenti je laa jadi TKM & wakil rakyat. Masalah lagu tu pun hang boleh selesai....

  2. Masor lebih hang pin mengajar supaya belia belia Melayu dapat ilmu untuk masa depan. Hang campur dengan Anwar nanti hang susah sendiri. Anwar kaki bontot, hang kaki apa nuh?

  3. baling dgn taik ajeee....baru dia tau

    ismail

  4. Nasib baik bukan telur busuk

  5. F***k Muslims and all malay pig in Malaysia.

    I feel ashamed to call myself a Malaysian nowadays because you malay pig are making us losing our pride day by day by corrupting the once dignified image of this country, you know Malaysia is now a laughing stock among the non-Muslim countries in the world!

    People despise this country still protecting the lame lot and not doing anything to improve the deteriorating situation, still practising double standards among its own people, still expelling the non-malay genius to other countries, still depriving the rights and benefits of other races to its own race, still criticize and blame the Chinese for their minority poverty.

    Hey, what is wrong with you malay pig? Haven't you fed yourself enough with the loots yet? Still want more? What a worthless thieves bunch!

    You malay pig are worse than a maggot. We need a leader not a faggot to rule this country. Get lost you freak!

    For all the bad things you stupid melayu babi say about the Chinese, when you are in trouble and big shit, what do you do?

    You come crawling back on your knees to the Chinaman to help you, because you can't trust all your malay pig who are sodomy rapists, incest culprits, drug addicts.

    Without the Chinese, you malay pig will still live on trees, swinging from tree to tree like monkeys, or forages on the ground by your 4 legs to eat all the shit.

    You malay pig are a truly ungrateful lot - the minute all the Chinese leave Bolehland - you malay pig will collapse into the sea and die - that is your destiny!

    I think the problem of malay pig race is their culture - it is in born in their gene - nowhere in the world that you will see affirmative action is focusing on the majority because it is always the minority that need the protection.

    Worst, the minority in Malaysia has been systematically marginalized just to suppress them of their growth.

    Let the malay pig make Malaysia the most corrupted place to live in and see what happened in 2020? I guess malay pig will go back to Indonesia as Malaysia don't belong to them, they are also immigrants from Sumatra, Sulawesi, Jawa, etc.

    Please get it into your pea-sized otak udang plastered with layers and layers of tahi babi encased in your kepala kayu that Malaysia belong to the Orang Asli who are the true bumis of the country.

    Niffy pellmell malay pig are in fact pendatang haram who swam across the Melaka Strait illegally from Sumatra. They should be caught, given severe caning and deported back to their pig sties in Sumatra.

  6. A typical corrupted spin media of corrupted Umno!

    Utusan Binatang.

  7. Umno/BN component parties and their cronies/EC/MACC/PDRM - No. 1 liar and public enemy, bunch of corrupted, despicable, racist morons rotten to the core!

  8. 酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店小姐兼職,
    便服酒店經紀,
    酒店打工經紀,
    制服酒店工作,
    專業酒店經紀,
    合法酒店經紀,
    酒店暑假打工,
    酒店寒假打工,
    酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店小姐兼職,
    便服酒店工作,
    酒店打工經紀,
    制服酒店經紀,
    專業酒店經紀,
    合法酒店經紀,
    酒店暑假打工,
    酒店寒假打工,
    酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店小姐兼職,
    便服酒店工作,
    酒店打工經紀,
    制服酒店經紀,
    酒店經紀,

    ,