CHANNEL UMB

Nizar OII!! DR Meletop Ni Apasal Tak Ulas Kesan Toreh Dekat Tangan Teoh?

Thursday, October 22, 2009 by Unit Media Baru PPUM · 3 comments
Filed under:

Menurut Dr.Porntip a.k.a Dr. meletup, Teoh mungkin mati kerana dicekik sebelum jatuh dari tingkat 14 Plaza Masalam. Menurutnya lagi, kecederaan pada lubang dubur Teoh boleh disebabkan dicucuk dengan objek sebelum dia jatuh. MalaysiaKini
Persoalan, jika Teoh mati dicekik dan bukan kerana dia terjun untuk membunuh diri siapa yang membunuhnya..?

Dr. Porntip (macam tip lucah) mempertikaikan laporan bedah siasat Forensik Malaysia menyatakan mangsa masih hidup ketika jatuh di tanah tetapi tiada kesan kecederaan untuk melindungi diri.

Maksudnya ada seseorang yang tidak senang hati dengan Teoh kerana mungkin Teoh sudah terlebih kata kerana kes yang sedang disiasat sudah diketahui. Umum sudah mengetahui dan sudah ada keterangan daripada pegawai SPRM berhubung individu terakhir yang berjumpa Teoh dan keterangan perihal pertengkaran mulut antara Teoh dan juga Tan Boon Wah.


Jika benar keterangan Doktor kata Teoh membunuh diri bagaimana pula dengan kesan torehan yang wujud pada pergelangan tangan kanan Teoh.? Bukankah itu juga boleh ditafsirkan sebagai cubaan membunuh diri..!

Pasti lepaih nie, pejuang siber pembangkang akan mengatakan SPRM telah membunuh Teoh bersandarkan pada keterangan Dr. Punk Rock Siam nie. Jangan cepat melatah dan gunakan akal dan fikiran untuk menilai. Atas sebab apa mesti SPRM membunuh Teoh padahal Teoh adalah saksi depa dan bukannya tertuduh melainkan Tan Boon Wah manusia chi bai yang mengetahui selok belok kerja haram DAP yang terpaksa mencekik Teoh supaya menutup mulut terus.

Tokey - Kredibiliti Dr. Siam nie di Thailand tak diragui tetapi cuma nak tanya adakah dengan menilai daripada laporan bedah siasat dan juga gambar Teoh tanpa perlu memeriksa dengan teliti mangsa sudah mendapat penilaian yang munasabah .? Sudah boleh menetapkan satu pendirian yang bersandarkan kepada andaian.

Kita mengetahui dan sudah terbukti rakyat Malaysia hari ini hidup dalam suasana yang penuh dengan persepsi dan juga andaian yang kadang kala karut marut seperti sahabat yang boleh memberi isterinya untuk dikasihi dan terbukti berlaku hari ini.
Atau mungkin ketika ini ada pihak yang tidak senang duduk dengan pendedahan Dr. Siam itu atau mungkin Anwar Ibrahim berkira-kira dengan strategi untuk mengalihkan perhatian.

Comments

3 comments to "Nizar OII!! DR Meletop Ni Apasal Tak Ulas Kesan Toreh Dekat Tangan Teoh?"
  1. salam

    keterangan Dr Porntip telah menafikan dan mempertikai keilmuan dan kecekapan pihak forensik kita, seolah2 kita Malaysia , tiada pakar forensik yang bertauliah atau bodoh.

    dan sape pulak kacau dubur simati tu, emm entah2 pakar liwat kita hehehe

  2. pakar liwat tu aljuburi ke?

  3. Kita semua kena tipu hidup2 dengan Dr. Porntip.