CHANNEL UMB

Nizar OII!! Ek Eleh Kain Rentang Pun Jadi Isu...

Wednesday, October 7, 2009 by Unit Media Baru PPUM · 7 comments
Filed under: , ,

Kain rentang diturunkan kerana PAS cemburu dengan janji pembangunan BN di Bagan Pinang

oleh Tokey Garam

PAS enggan menerima hakikat akan penerimaan Bagan Pinang terhadap mereka. Sudahlah depa gagal mendapat sambutan dalam ceramah-ceramah 2 hari ini. Hadi Awang Belit pun dimalukan oleh Bagan Pinang.

Sudah ada gerak kotor PAS untuk mencover sambutan sumbang ceramah depa. Setiap petugas kempen terutamanya Muslimah akan dibekalkan dengan vcd yang menyerang peribadi lawan depa. Selain daripada gula, beras dan sari vcd ini akan diselitkan dalam setiap bungkusan sumbangan dengan harapan untuk meneutralkan pemikiran totok Bagan Pinang terhadap Isa Samad.

Sudah kedengaran 3 laporan polis berhubung risalah yang kononnya dibuat oleh UMNO/BN walhal risalah itu belum pasti lawan depa yang buat. Bagaimana dengan kebencian ahli-ahli PKR terhadap Kamarul Jambu yang menyonglap duit tabung hayat.

Risalah-risalah yang didakwa tidak tertulis UMNO/BN tetapi kerja kotor dan jahat ini cuma yang pasti PKR dan PAS ada specialitynya. Contoh sudah banyak dan paling teruk sabo depa adalah di Permatang Pasir yang mendakwa UMNO menyogok duit yang terang duit palsu dan PKR mengaku melakukan pembohongan itu.

Gambar diatas adalah usaha terdesak PAS melalui Kamarul Jambu penguasa Teluk Kemang mengarahkan MPPD menurunkan kain rentang dengan alasan menyalahi undang-undang pilihanraya. PAS terlupa janji SPR yang mengatakan bendera parti bukan bertanding diharamkan dikibarkan tetapi rasanya bersepah bendera itu dikibarkan.

Semakin dekat hari pembuangan undi makin meroyan jentera kempen komplot pembangkang bermain poker black jack yang ketandusan idea penipu. Jika benar risalah yang dibuat laporan polis diadakan oleh UMNO/BN, PAS perlu buktikan.!

Tokey - Kumpulan kiri PKR Teluk Kemang apa khabar saudara disana.?

Comments

7 comments to "Nizar OII!! Ek Eleh Kain Rentang Pun Jadi Isu..."
  1. Hidup UMNO....Hidup UMNO....Hidup UMNO.....Hancur PAS....Hancur PKR....Hancur DAP....

  2. biasa la org pas lidah bercabang..pakai ja sereban tapi cakap putaq belit mcm lidah buaya,jilat pungkoq dap...yang sedih penyokong pas tak sedaq ke diri punya ampu ketua depa, mungkin otak depa ada kat celah kankang depa..haahahaha

  3. kepada orang pas sedar la kamu...kamu hanya boneka PKR untuk menguasai malaysia saja...mna agama kamu yang diperjuangkan...kembali kepada pas dahulu...bukan pas sekarang...

  4. Umno Parti lembu pariah...Pergi
    Jahanam Dengan Umno.

  5. Umno Parti Mamak Pedukang.

  6. aku setuju sgt kalau org kata PR itu Politik Rusuhan...
    Pemimpin pun sume korup idea, ada yg juara jalanan, ada gak yg gunakan ayat Al-Quran memesongkan orang ramai...
    Lg pun aku yakin rakyat Malaysia bijak menolak puak2 semborono ni, xtau la kot ada yg bangang lg tongong menyokong puak2 ni!!

  7. Kenapa UMNO pilih Isa II

    Sebahagian besar keluarga aku kecewa, ada yang menangis apabila Isa dicalonkan oleh UMNO bagi PRK Bagan Pinang,
    Impian untuk melihat UMNO kembali bersinar bersih dari politik wang hancur berkecai.

    Walaupun pendirian tegas SPRM yang mengatakan politik wang adalah rasuah mengikut undang-undang dan perlembagaan Malaysia tapi UMNO
    tidak mengambil endah dan UMNO bertindak pelik menubuhkan sendiri lembaga displin dalam menentukan hukuman kepada mereka yang
    terlibat dengan politik wang. Pencalonan Isa membukti UMNO tidak serious untuk menghapus politik wang.

    Perlukah keluarga aku bersuhabat dengan gejala politik wang ini?

    Besar harapan keluarga aku jika UMNO kalah lagi di Bagan Pinang.

    Hanya Kekalahan dapat mengajar UMNO erti perjuangan bangsa Melayu yang sebenar.