CHANNEL UMB

Nizar OII!! Geng Serban Besar Otak Kecik Mengganas!

Sunday, October 11, 2009 by Unit Media Baru PPUM · 2 comments
Filed under:



oleh Mat Rempit 1 Oren

Semalam ade berlakunye pergaduhan dekat Marina Teluk Kemang. Macam-macam versi gua dengar. Apa yang gua sakit hati dia labelkan Mat Rempit UMNO sebagai punca kekacauan semalam.

Pertama jack, lu tak boleh labelkan semua Mat Rempit sebagai Mat Rempit UMNO.
Kedua, gua dah biasa dengan fanatik PAS yang selalu sergah penyokong BN tak tentu hala. Siap dengan ceramah syurga dan neraka lagi.

Manala budak-budak UMNO, hatta Mat Rempit sekalipun tak angin lu ceramah dekat diorang. Kalau lu cerita pasal syurga dan neraka ala tabligh tak pe. Ni lu cerita dan tanya tak takut ke korang masuk neraka sebab sokong UMNO?

Siapa tak angin, tentukan syurga dan pahala kitorang. Lu siapa? Kalau lu cakap gua tak masuk syurga sebab tak sembahyang atau minum arak gua boleh consider lagi. Ni lu terus hukum dosa pahala gua.Lepas tu lu 2 kali lima, ucap takbir bila orang kafir mainkan ayat Al-Quran. Ustaz dalam UMNO yang baca firman Allah SWT lu sanggah. Ustaz Gobala yang confirm kafir lu puji melangit. Serban je besar, otak kecik.

Cerita pergaduhan semalam disebabkan aktiviti sergah-menyergah antara penyokong PAS dan BN. Apa yang menjadi masalah adalah geng serban besar otak kecik ni terlampau sensitif, dengan budak-budak pun nak cari gaduh. Ada umur 50 tahun pun nak bergasak dengan mat rempit umur 20 tahun. Ada akai ka?

Terlampau fanatik dan emosi sampai tak waras. Normalla kalau budak-budak nak mengusik dan bengang bile lu ceramah diorang, tapi yang lu emosi apasal.Tak matang ke? Dengan budak-budak pun nak berjihad.Gua malas nak cerita, lu tengok video kat atas dan nak tahu lagi tengok blog Pisau.

Para pengundi fikir-fikirkanlah. Jangan jadi "geng serban besar, otak kecik"!.

Ingat Sebelum Kena!