CHANNEL UMB

Nizar OII!! Mari Berkenalan Dengan Kaki Pukul Bernama Husam Musa!

Monday, October 26, 2009 by Unit Media Baru PPUM · 6 comments
Filed under: ,

oleh Encik Parpukari

Seperti yang telah saya janjikan sebelum ini, saya ingin memberitahu kepada pembaca budiman sekalian satu cerita yang tidak diketahui ramai. Tahukah anda kenapa isu EGM khas PAS muncul secara tiba-tiba dan siapa dalang disebaliknya?

Ada empat dalang disebalik ini semua. Anwar Ibrahim, Husam Musa, Anuar Bakhri dan Khalid Samad. Isu ini timbul untuk menutup cerita Exco Gedebe Kelate (samseng Kelantan) dalam masa yang sama untuk Husam membalas dendam kepada Nasharudin Mat Isa akibat tewas dalam perebutan jawatan Timbalan Presiden PAS. Dendam Husam terhadap Nasha tidak pernah surut walaupun sudah beberapa bulan pemilihan PAS berakhir.

Bukan setakat Husam yang berdendam kepada Nasha, Khalid Samad juga berdendam terhadap Hassan Ali kerana digugurkan jawatannya sebagai Timb Pesuruhjaya PAS Selangor.

Dan juga dendam Anwar Ibrahim terhadap Mustafa Ali kerana memperlekehkan idea 16 Sept tahun lepas. Dalam masa yang sama isu ini dapat menutup cerita kes Husam menumbuk seorang tetamu pada majlis hari raya PAS di Taman Melewar.

Kes Husam menumbuk tetamu sebenarnya sudah menjadi kes berat dan akan dibawa ke mesyuarat jawatankuasa Pas Pusat akan datang. Dalam masa yang sama kes tersebut sudah mula heboh ke seluruh negara.

Saya difahamkan oleh seorang tetamu yang hadir disana ada gambar Husam menumbuk tetamu berkenaan dalam simpanan beliau. Tetapi gambar tersebut telah diserahkan kepada seorang pemimpin kanan Pas, setelah diminta oleh pemimpin tersebut untuk dijadikan bukti dalam mesyuarat mereka.

Mahhfuz Omar cuba menafikan berita tumbuk menumbuk ini dalam Sinar Harian 20.okt.09 yang lalu. Mahfuz cuba membohongi orang ramai. Beliau tahu cerita sebenar, kerana beliau telah bercakap dengan mangsa yang ditumbuk "menate gedebe dari kelate ini".

Inilah dia sikap kebinatangan pemipin PAS yang menjual nama Islam. Beliau cuba berbohong secara terang-terangan. Sebab itulah saya tidak percaya bila Mahfuz menafikan anak beliau sedang ditahan di Penjara Alor Setar kerana menghisap dadah. Elok sangat dah tu, anak penagih dadah, bapa pula seorang penipu.

Jika beginilah perangai Husam sebagai seorang pemimpin PAS dan juga seorang exco kerajaan negeri, maka saya tidak hairan beliau kalah bertanding jawatan Timbalan Presiden PAS.

Ternyata orang-orang tidak membuat pilihan yang salah. Perangai macam budak-budak bagaimana nak jadi pemimpin? Dah la perangai macam budak-budak, selepas itu cuba menjadi gedebe pula. Amat malang orang Kelantan kerana mempunyai seorang pemimpin yang sebodoh dan sebangang Husam.

Semalam saya mendapat maklumat dari seorang rakan peguam. Minggu depan akan ada satu lagi pendedahan tentang Husam. Beliau menghantar orangnya ke rumah makcik (ibu saudara) musuh politik beliau di Kelantan pada malam hari untuk mengorek rahsia orang berkenaan.

Orang beliau cuba menipu makcik orang berkenaan konon anak saudaranya ada memohon bantuan kerajaan negeri. Wakil Husam berkata datuk suruh datang 'check' kerana orang ini ada memohon bantuan. Perkara ini baru diketahui oleh orang berkenaan tiga hari yang lepas.

Orang berkenaan akan muncul membuat pendedahan dengan peguamnya minggu depan. Husam mendapat alamat orang berkenaan mengikut kad pengenalan melalui nombor telefon bimbit dari kaki-kakinya yang bekerja di syarikat gergasi telekomunikasi tempatan.

Difahamkan orang berkenaan akan menyaman syarikat berkenaan kerana mendedahkan identitinya kepada pihak ketiga. Orang berkenaan menafikan seratus-peratus yang beliau pernah memohon bantuan kerajaan Kelantan. Anda lihatlah betapa pembohongnya seorang pemimpin PAS. Malam-malam hari pun mereka sanggup pergi ke rumah orang tua untuk berbohong.

Sebab itu dari dulu lagi saya sering berkata jangan percaya kepada pembekal 'gergasi tempatan' kerana ramai stafnya menjadi hantu pembangkang. Mereka semua boleh periksa sms yang kita hantar satu persatu dan boleh dedahkan maklumat kita kepada orang luar.

Nantikan pendedahan seterusnya...

Comments

6 comments to "Nizar OII!! Mari Berkenalan Dengan Kaki Pukul Bernama Husam Musa!"
  1. UMNO Perosak Agama, Bangsa & Negara...

  2. Semakin hari, semakin terserlah
    PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all

  3. dibandingkan dengan Pakatan, UMNO lebih better dari pakatan yang haprakkkkkkkkkkkkkkkkk tuh!

  4. PAS-parti ajaran sesat.songsang lagi menyesatkan
    Addin-ilmu,pendidikan
    kalau Addin betol berilmu dan berotak,klu ada lah...pikir btol dengan hati yang tenang sape perosak bangsa agama& negara
    PAS parti serpihan,wujud dari perpecahanwujud dari org yg kecewa tak dapa jadi pemimpin sama\lah dengan PKR.maka tak heran menyebarkan pembohongan ,fitnah dan menipu untuk berkuasa..NIK Najis nak jadi pemimpin sampai ke lubang kubur kerana dia adalah penjaga syurga merangkap penjaga kubur..perhati btol2 muka nik najis mana seri keislaman yang ada rupa syaitan menyerupai manusia..

  5. PAS bukan setakat sesat tapi penghasut tahap firaun punya!

  6. SALAM KEPADA SEDARA SEAGAMA DENGANKU...

    Sedara Parpukari,
    JANGANLAH MENGHINA ORANG ISLAM LAIN SEBGITU RUPA..
    INSAF DAN SEDARLAH..
    PEMUDA UMNO PEMUDA BERHEMAH...
    BIAR KITA KALAH DI DUNIA SEMENTARA INI TAPI KITA MEMPEROLEH KEMENANGAN HAKIKI DI DUNIA SANA.
    BUANGLAH GAMBAR YB NIK AZIZ.TIDAK ELOK BERADA DALAM MEDIA PEMUDA.TUN FAISAL BUKAN TIDAK ADA LANGSUNG DIDIKAN AGAMA..
    MAAF JIKA TERDAPAT KESILAPAN KATA...

    HANYA SUDUT PANDANGAN DARI PRESIDEN PERMUAFAKATAN MAHASISWA ISLAM SEDAR MALAYSIA

    http://mohfas7.blogspot.com