CHANNEL UMB

Nizar PKR! Nak Jadi YB : Pemimpin PAS Sanggup Aniaya Isteri !

Thursday, November 19, 2009 by Unit Media Baru PPUM · 2 comments
Filed under: , ,




oleh Mat Rempit 1 Oren

Semalam gua pergi uma member gua. Member gua ni bapak die Yang Dipertua PAS kawasan. Die ajak gua datang uma, nak tunjuk rxz yang die bikin. Member gua ni suke tunjuk-tunjuk. Tapi motor tak laju mane pun. Motor gua lagi rempit. hehe..

Nak jadikan cite, gua sampai je uma die. Gua tengok mak die tengah nangis. Member gua rilek je... buat bodoh. Tapi gua yang gatal mulut ni nak tanyela..Yela tibe-tibe nangis. Nak cakap tengok AF atau drama ke..tv tak bukak.

Gua : mak cik, apasal nangis ni?
MakCik : Takde nak, pak cik kau ni..

Gua : Apsal ngan pak cik, kawen kat siam ke.
Mak Cik : Oit mulut kau..takdela.. die nak jadi wakil rakyat pilihanraya umum lagi satu ni..

Gua : Bagusla tu, mak cik.. apa masalahnye..jadi isteri YB..glemer tu.
Mak Cik : Ye la memang glemer.. tapi mak cik dengar kalau jadi YB kene Baiah..

Gua : Baiah pe pulak ni mak cik?
Mak Cik : Ko ni memangla, isu semasa pun tak tau. Mak Cik dengar kalau nak jadi YB..orang PAS kene baiah taat setie..kalau lompat parti isteri tercerai talak tige. Tak caye dengar sini.

Gua :oo.. Apa masalahnya? pak cik tak setie kat PAS ke..
Mak Cik : Tula masalahnye..pak cik ko ni sejarah asek melompat je..masuk UMNO..semangat 46 la..las sekali masuk PAS..die pikir mane dapat untung lebih je die masuk..

Gua : Ades..abes tu mak cik tak cakap kat pak cik ke?
Mak Cik : Da cakap da.. tapi die selambe je jawab balik..kalau mak cik tercerai talak tige die lagi suke.. die nak cari yang baru..waaaaaaaaaaaaaaa...

Nasib makcik la siapa suruh jadi isteri orang PAS....Amek kau..dianiaya suami sendiri..

Comments

2 comments to "Nizar PKR! Nak Jadi YB : Pemimpin PAS Sanggup Aniaya Isteri !"
  1. unit media baru pergerakan pemuda Untuk Melayu Najis Otak

  2. Apa yang ada dalam blog nie sama dengan blog parpukari. Sapa copy sapa. Nampak sangat UMB ketandusan n3. Patup belajar macam mana nak buat blog dan artikel