CHANNEL UMB

Nizar PKR! Ya Benar Azmin Jutawan, Anuar Shaari 'Pengemis' !

Wednesday, November 18, 2009 by Unit Media Baru PPUM · 1 comments
Filed under: ,


oleh Mat Rempit 1 Oren

Semalam gua terbace dekat Malaysian Insider. Azmin nafi dokumen-dokumen saham yang diberi dan diserah oleh Anuar Shaari kepada pihak polis semalam ade kaitan dengan die. Bile ditanye adakah beliau nak saman Anuar Shaari. Kekasih Anwar tu selambe badak je cakap dan soal balik kat wartawan, "“Siapa dia Anuar Shaari? Dia merupakan pengemis politik".

Umang Aih... Berlagak gile mamat ni. Tapi gua setujula ngan mamat ni punye statement sebab gua paham ape maksud die. Die cakap macam tu sebab nak tunjukkan pada semua orang yang Anuar Shaari ni memang tak setanding dengan die dari segi pemilikkan harte. Betullah Anuar Shaari ni kalau nak dibandingkan dengan Azmin ni memang taraf 'pengemis' je. Lainlah macam Azmin, jutawan politik.

Sebab Anuar Shaari ni cume ade bisnes kecil kat melake. Jual barang murah je. Tak pandai makan duit haram. Duduk pun kat uma teres.

Lainlah macam Azmin rumah bersepah, ada kedai jual kete mewah. 1 kete da beratus ribu untung kalau jual.

Kekasih Anwar ni kalau nak tau.. da jadi jutawan sebelum masuk politik lagi iaitu mase kerje ngan orang politik. Siapa lagi? kalau bukan Anwar Berahi.

Tambah sadis bukan setakat Azmin je, isteri ipar duai die pun jadi jutawan. Sumber haram atau halal belakang kire. Pelik jugak keje setiausaha sulit Anwar Berahi.. tapi berniage juta-juta.

Jauh bezenye Kekasih Anwar ni dengan Anuar Shaari. Sebab tu die dengan berlagaknye cakap, Anuar Shaari ni cume 'pengemis' politik je.

Sebab ape? sebab die da bergelar jutawan politik. Tapi sekurang-kurangnya Anuar Shaari da tobat masuk UMNO sebab meluat tengok pasangan kekasih Anwar dan Azmin bermadu asmara dalam PKR. Yang Azmin ni..tak tau lagi bile nak tobat.

Tang nafi ni satu hal, mamat kekasih Anwar ni main nafi je, tapi langsung tak tengok dokumen-dokumen tu. Kalau menggelabah pun tengokla kejap oi.

Entah-entah mane tau lu terlupe perna beli saham tu melalui sumber pinjaman yang halal dan bersih ke.

Ataupun sememangnye lu, Azmin da confirm sangat yang semue dokumen-dokumen kontroversi melibatkan lu da berjaye dihapuskan sebelum lu and the gang berambus dari pejabat TPM dulu.

Ni tibe-tibe mamat kekasih Anwar ni terus je nafi. Tak gentlemant langsung. Die punye beloved Anwar Berahi pun same... siap cakap lagi yang Anuar Shaari ini diupah.

Langsung gua tak caye. Jap gua kol Anuar Shaari tanye.

Gua : Bro lu kena upah ke.. bagi statement kat polis semalam.
Anuar Shaari : Manede..
Gua : Abes tu nuar berahi cakap cam tu.
Anuar Shaari : Ek eleh lu percaye ke cakap die. Tengok 16 September la jadi ke die cakap..
kalau gua dapat duit..da lame da gua belanje lu 8 kilo lipan.
Gua : Betul jugak ye..asal la gua tak pikir tadi..

tut..tut.. terputus da.

Lu tengok.. sebab tu gua malas percaye ngan Anwar dan kekasih die ni. Cakap main lepas je entah betul entah tidak. Tengok sandiwara 16 September la. Sampai ari ni pun tak jadi. Kerat lapan pun gua tak percayela ape Anwar Berahi cakap.

Nak tau pasal Azmin yang berahi dengan Anwar ni lu tengok sini,sini dan sini.

Nak tengok dokumen-dokumen yang dikaitkan dengan Azmin semalam? Ok lu orang tengok blog YB Gap kat sini.

Adios Amigos.. Pada lu orang jangan merempit..bahaye. Lebih baik lu orang ikut gua masuk UMNO. Kita lawan Anwar yang sedang berahi tu.

Comments

1 comments to "Nizar PKR! Ya Benar Azmin Jutawan, Anuar Shaari 'Pengemis' !"
  1. Nape Shamsida dapat banyak duit ye..
    pelik betul..hehehe