CHANNEL UMB

Wow ! Ini Baru UMNO

Tuesday, December 1, 2009 by Unit Media Baru PPUM · 1 comments
Filed under: ,

oleh YB GAP

ini cerita benar. cerita tentang masyarakat cina yang mengangkat noh omar sebagai hero dan membalun ronnie liu ! sesuatu yang mengejutkan tetapi inilah hakikat sebenar kebodohan ronnie dan pakatan haram selangor !

inilah sikap lantang pemimpin umno yang bloger mahukan !
BALUN BALUN DAN BALUN ! NOH OMAR, INI AKU PUJI KAU !

video ini aku terima daripada seorang sahabat baik yang tidak boleh disiarkan nama penuhnya, sekadar aku panggil dia HM. saudaraku HM, terimakasih banyak-banyak atas jasa besar yang telah 2 kali anda sumbangkan demi melayu demi islam !

SAKSIKAN RONNIE LIU DIBALUN OLEH NOH OMAR !
SAKSIKAN RONNIE LIU DI LANYAK OLEH MASYARAKAT CINA !


PART 1




PART 2




PART 3




Juga laporan Encik DET di sini.

Comments

1 comments to "Wow ! Ini Baru UMNO"
  1. Salam:-

    Saya boleh confirmkan itu adegan yang sebenarnya. Saya kebetulan berada di sana.

    Kepala gengster selangor kena boo oleh kaumnya sendiri.

    Syabas Dato' Seri Noh..YB adalah idola UMNO/BN Selangor!