CHANNEL UMB

GEMPAR- Shamsul Iskandar Ketua AMK Terkencing Lagi Dalam Seluar Bab Isu Kalimah Allah

Thursday, January 7, 2010 by pisau · 2 comments

oleh papagomo


Buncit Benor Perut Si Shamsul ni

KUANTAN, 4 Jan [9.00 am] - Kerajaan UMNO dan BN dipercayai sengaja menggunakan isu khalimah Allah sebagai senjata untuk mengalih pandangan rakyat terhadap isu semasa yang lebih penting kepada rakyat. Antaranya isu semasa yang sedang hangat diperkatakan sekarang ialah kenaikan harga gula di pasaran, isu kehilangan enjin pesawat, isu laporan bedah siasat kedua yang mengesahkan Teoh Beng Hock dibunuh, isu kenyataan P.Balasubramaniam bahawa beliau diugut dan diberi habuan supaya menarik balik akuan bersumpahnya terhadap penglibatan PM Najib Razak dalam kes pembunuhan wanita Monggolia, Altantunya Shariibuu dan banyak lagi.

Klik Di Sini artikel penuh

Apa sudah jadi dengan si Shamsul Iskandar Ketua AMK yang kaki kencing dalam seluar ni? Apakah yang dia merepek membabi buta bagaikan punggungnya dicucuk cucuk jarum? Kemana keIslaman dalam diri Ketua AMK ni sudah pergi?

Kenyataan Shamsul Iskandar Ketua AMK yang terkenal dengan kes nya Kencing Dalam seluar ini sungguh DANGKAL sama sekali. Masakan tidak kenyataan nya yang JELEK ini mengambarkan isu Kalimah ALLAH adalah permainan taktik kerajaan Umno dan BN! Apakah si Shamsul Iskandar ini berakap atas faktor dirinya yang kaki kecing ataupun arahan Anwar Al Juburi?

Shamsul Iskandar Ketua AMK yang kononya Gagah Berani ini mengatakan Kerajaan Umno dan BN menimbukan isu Kalimah Allah ini bagi mengubah tumpuan rakyat terhadap isu:

Kenaikkan harga gula 20sen sekilo:
Apakah Rasionalnya Kerajaan hendak mengalihkan tumpuan rakyat dari kenaikan harga gula yang meningkat sebanyak 20sen bagi menggantikan dengan Kalimah Allah? Tidak masuk di akal langsung kenyataan si Shamsul kencing Dalam seluar ini bila di sebut hall Gula ini. Gula naik 20 sen maka kerajaan buat satu taktik lain bagi menutup kenaikan 20 sen ini. Apa punya Bebal lah si Shamsul ni.

Isu Kehilangan Enjin Pesawat:
Dari sudut mana kah kerajaan beranggapan isu pesawat yang hilang ini lebih besar dari Kalimah Allah? Apakah isu kehilangan enjin pesawat ini boleh mengugat kestabilan negara? Semua rakyat sudah mengetahui yang kehilangan enjin pesawat ini melibatkan di kalangan anggota Tentera. Bukan melibatkan kepimpinan kerajaan pun. Ketirisan ini bukan sahaja di kerajaan BN tapi Pakatan juga mengalami ketirisan begini. Jalan penyelesaianya siasatan dan Hukuman. Macam mana lah pulak bab enjin di kaitkan dengan Kalimah Allah? Ntah apa apa lah si Shamsul Kencing Dalam Seluar ni Meroyan....aduh...Sengal!!!

Isu Laporan Bedah Siasat Beng Hock Yang Mati Di Bunuh:
Ini lah paling menarik, manakan tidak isu ini sebenarnya di gegarkan oleh kepimpinan DAP Lim Guang Eng. Kerana apa Lim bertindak demikian? Jangan kita lupa, Beng Hock Mati kerana memberi maklumat kepada SPRM akan kegiatan RASUAH dan SALAHGUNAKUASA DAP di Selangor. Jika kerajaan umno nak mengalihkan isu kematian Ben Hock ini dan menukarnya dengan isu kalimah Allah tidak langsung menjejaskan tumpuan dari siasatan dan perhatian rakyat dalam isu Beng Hock ini. Apakah kesan dari kes Beng Hock ini boleh menjejaskan Kerajaan umno dan BN? Apa yang pasti kematian Beng Hock ini sebenarnya menghantui DAP kerana mereka sahaja yang tahu kenapa Beng Hock mati. Apa lah Ungkal sangat si Shamsul Iskandar Kaki Kencing ni.....

P.Balasubramaniam dan Altantuya Sharibuu:
He he he....apa lah Bingai sangat si Shamsul Iskandar ni? Tidak ada faedah nya kerajaan hendak mengalihkan perhatian rakyat dari mengikuti keterangan P. Balasubramaniam dan kes Altantuya Sharibuu ni. Rakyat dah lama menunggu jawapan, Bukti dan apa apa yang boleh mengaitkan D.S. Najib dalam kes ini. Sebelum pilihanraya lagi di katakan oleh Pakatan untuk mengeluarkan bukti bagi tatapan rakyat. Tapi sampai sekarang pun masih tidak ada apa pa bukti yang sahih di keluarkan. Malah RPK yang menjaja cerita kes ini pun sudah melarikan diri dari keterangan Bersumpahnya itu. Awat lari jika benar RPK ada bukti?

Keterangan si Bala yang di jadikan isu pula! sesiapa pun boleh buat akuan bersumpah, bayar RM 5 je untuk dapatkan cop dari Pesuruhjaya Sumpah tu. Apa faedah nya kerajaan nak mengalihkan isu BALA ni dengan Kalimah Allah? Dari sudut mana ianya berkepentingan? Adoi...Shamsul Iskandar ni betul lah kaki Kencing! ingat dalam seluar je dia Kencing, Dalam ucapan pun dia kencing jugak.

Shamsul Iskandar? setahu Gomo lah, yang cuba memainkan isu Kalimah Allah ini adalah Anwar Al Juburi. Kerana apa? kerana umum mengetahui kes liwat nya akan mula di bicarakan pada 25 Jan 2010 ini. Dengan kekecohan akibat isu Kalimah Allah ini juga secara automatiknya telah membuatkan rakyat terlupa akan kes Liwat Anwar Ibrahim ini. Semua rakyat sudah tidak sabar ingin mengikuti perjalanan kes liwat ini bagi melihat sendiri bukti yang akan di tunjukkan di mahkamah kelak. Gomo tak sabar nak lihat RAKAMAN CCTV KONDO berkenaan.

Pihak Gereja Kristian ini juga mendapat sokongan Anwar Brahim bagi menggunakan Kalimah Allah. Jadi di mana pula Ke Islaman Anwar Ibrahim itu sendiri? Jangan kita lupa, pihak Gereja mendapat sokongan Anwar kerana mereka juga menyokong aktiviti HOMOSEKSUAL ini. Dengan jelas bahawa isu Kalimah Allah ini adalah isu yang mana teah memberikan kelebihan buat Anwar Al Juburi dalam menghadapi Kes Liwat nya.

Buat Saudara Shamsul Iskandar Kaki Kencing Dalam Seluar di harapkan berpijak lah di bumi yang nyata. Dan jadilah seorang umat Islam yang berani dalam membuat keputusan. Jangan ikut Skrip dan Caca Merba sahaja bila bercakap tu.

Psssttt...Pelik macam mana si Shamsul ni jadi Ketua AMK walhalkan kencing dalam seluar. he he he

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Comments

2 comments to "GEMPAR- Shamsul Iskandar Ketua AMK Terkencing Lagi Dalam Seluar Bab Isu Kalimah Allah"
  1. inilah yg sebenarnya sifat sifat orang orang munafik...isu yg paling penting bagi mereka adalah utk menipu rakyat serta memesongkan akidah umat islam....samsul kena berfikir rakyat skrg sudah bijak dan tahu menilai yg mana betul dan yg mana salah...kau salah seorang manusia bengong,patutlah dgn mudah di sesatkan oleh kafir....nampak sangat engkau telah menghina Allah yg kemuliaaa Nya engkau bandingkan dgn kematian teoh ben hok dan kau nilaikan Allah dgn harga 20sen nilai kenaikan harga gula!!...munafik betul kau saiful...kami tak menyesal hilangnya kau drpd saf umat islam dan memang selayaknya kaududukan kau dlm gereja kristien...teruskanlah usaha kamu utk mencelaka kan hidup kau sendiri,pertahankanlah kematian teoh semoga kau mendapat hadiah keranda cina dan di terangi cahaya lilin...

  2. ....Just reminder bangsa ku ,inilah nasib orang kita sanggup gadaikan maruah diri,bangsa dan agama,semata-mata demi kepentingan politik haprak mereka,Ingatlah bangsa ku,bangkilah dari tidur dan bersatulah kita bersama tanpa memihak mana-mana idelogi,ingatlah apa akan jadi pada masa depan anak-anak kita dan siapa yang akan membela mereka?.Dengarlah lagu keramat ini "ANAK KECIL MAIN API TERBAKAR HATINYA YANG SEPI AIR MATA DARAH MENGALIR KERINGAT BUMI DI PIJAK MILIK ORANG"