CHANNEL UMB

NIZAR KEMALANGAN SEBAB MEMANDU DALAM KEADAAN MABUK.....

Thursday, January 7, 2010 by pisau · 1 comments

oleh PK

Ya benar Nizar kemalangan dalam keadaan, mabuk dia ni bukan kerana mabuk arak tetapi satu mabuk yang berpanjangan, mabuk ini dipanggil mabuk kuasa sebenarnya, kemalangan tersebut berlaku ketika Nizar sedang melintasi Istana Kinta dan Bangunan UMNO di Jalan Raja Dr Nazrin, tiba-tiba keretanya terbalik!


Itulah Nizar! Kau dah kena tulah Tuanku kerana mempermainkan nama baik negeri Perak Darul Ridzuan! Nasib baik kau tak mampos, kalau tak, tah la! Ini sekarang Allah dah bagi kau peluang kedua, bertaubatlah Nizar sebelum terlambat!

Kalau korang nak tahu apa Nizar dah buat kat Perak ni, baca artikel aku kat bawah ni, aku sepatutnya siarkan artikel ini jam 12 tadi tetapi aku hold dulu sebab nak tengok keadaan dia macamana, bila aku dapat tau dia ok, maka aku keluarkanlah artikel ini sebab aku ada hati perut bukan macam pakatan haram main redah je! Bacalah kat bawah ni ya! Sesungguhnya Allah maha besar!


Nizar Haramjadah lahanat ni buat hal lagi, semalam si syaitan pemuja DAP ni telah melancarkan sebuah Bukuk bernama Perak Darul kartun, klik sini untuk baca artikel ini sepenuhnya...

Bagi aku la si Nizar Haramjadah ni layak diludah mukanya saja, si komunis moden dan dua pupu kepada Ngeh dan Nga ini sudah melampaui batasan dengan menghina nama baik negeri Perak! Tahukah kamu wahai pengkhianat agama dan bangsa si Nizar apa maksudnya Darul ridzuan tu? Baca kat bawah ni:

Nizar telah melancarkan buku karya kartunis Zunar setebal 80 mukasurat itu dalam program ceramah parti Pas di Kampung Malau, Lenggong pada 4 Januari lalu. Tanpa sedikitpun rasa kesal apabila nama Perak Darul Ridzuan dimomok dan dikartunkan, Nizar turut sama menurunkan tandatangan di buku tersebut tanda merestui satu penghinaan terhadap negerinya sendiri.

Buku Perak Darul Kartun terhasil dari kegagalan penerbit Sepakat Efektif mendapatkan permit dari Kementerian Dalam Negeri bagi menerbitkan Gedung Kartun.

Perak mengambil nama Darul Ridzuan, bahasa Arab yang bermaksud Bumi Beradab atau boleh juga Bumi Beradat. Dalam bahasa Inggeris makna Darul Ridzuan diterjemahkan sebagai The Land of Grace. Betapa indah dan harumnya nama Darul Ridzuan yang diberikan kepada Perak bumi berdaulat ini.

Beradab Perak kerana di bumi ini penuh dengan adab budaya yang dijunjung sejak sekian lama. Beradat Perak kerana di dalamnya wujud institusi Kesultanan Melayu Perak yang penuh dengan adat istiadat dan sentiasa dihormati oleh rakyat jelata yang berlindung di bawah payung baginda.

Betapa hinanya Perak yang beradab dan beradat itu apabila dileluconkan sebagai bumi kartun? Bumi bersultan ini dikartunkan demi memenuhi nafsu serakah politik golongan yang sedang meroyan dan kecewa.

Tambah malang apabila Nizar yang pernah dinobatkan sebagai peneraju Kerajaan Negeri Perak Darul Ridzuan turut bergembira apabila negeri tumpah darahnya ini dilabelkan dengan nama yang amat menjelekkan.Untuk selanjutnya baca disini...

Bangsat betul si Nizar Haramjadah ni, kegampangan dia begitu menyerlah bilamana dia cuba mencemarkan nama baik negeri Perak! Tahukah pembaca sekalian kenapa si manusia hina yang berimamkan DAP ini berkelakuan begini?



Sebabnya mudah aje, kebelakngan ini, rakya Perak dah mula sedar dan menolak akan Nizar yang mereka nampak terlampau intim dengan Ngeh dan Nga, mereka juga nampak yang Nizar Namrud ni terlampau taat kepada dua bersaudara tu!

Baru-baru ini semasa MB sah Perak Dato Seri Dr Zambry membuat Qiamullail di Parit Buntar, khabarnya PAS Perak juga telah mengadakan Karnival PAS di sekitar kawasan tersebut, untuk pengetahuan pembaca, di Perak PAS memang bersikap demikian, setiap kalai kalau ada saja program BN maka mereka dengan sengaja akan mengadakan ceramah atau karnival!

Tujuan mereka satu je, nak kacau la kononnya, baiklah berbalik pada perangai syaitan mereka tadi di Parit buntar, malam itu sepatutnya Nizar Haramjadah si komunis gampang ni patutnya datang berceramah tetai dia cancel last minit!

Nak tau kenapa? Sebab dalam karnival tersebut, yang hadir sekitar 100 ke 150 orang sahaja, mengetahui akan perkara ini dan nak menyelamatkan kemaluannya maka dia cancel la program ceramah dia. Daripada nak dapat malu free maka dia pun membatalkan hasratnya untuk menyebar dakyah menyesatkan orang!

Sebenarnya apa yang Nizar namrud dan PAS tak faham ialah orang Perak ni bukan macam orang Kelantan(maaf ya org Kelantan, bukan semua org Kelantan macam tu ya), mereka taksub dengan PAS, di Perak kami tak taksub tapi kami boleh menerima sesiapa saja untuk menjadi pemimpin kami asalkan mereka yang diberi tanggungjawab amanah!



Nizar KKK dah dapat peluang tersebut tetapi dia sudah menjual dirinya kepada golongan KKK, kini kami nampak Dr Zambry banyak melakukan perubahan dan ekonomi Perak juga sudah mula menampakkan perkembangan yang positif namun kita tak boleh harap pada MB sorang je, yang lain pun turut kena membantu sama!

Berbalik pada isu taktik jahat PAS di Perak ini, banyak lagi siri ceramah mereka yang tidak mendapat sambutan di Perak, seperti mana yang kita semua ketahui bahawa Anwar dan rakan-rakan dia di Selangor pun menghadapi masalah yang sama sebab rakyat dah mula jemu dan benci dengan drama murahan tahap paria mereka ni!

So Nizar haramjadah, nyah kau dari bumi Perak, kau ni buat malu orang Perak je la, memang hamlau la kau ni Nizar Pokemon oi! Aku harap pihak KDN akan mengenakan tindakan yang sewajarnya terhadap Nizar dan Pelukis Kartun berkenaan iaitu si Zunar Badigol ni!

Wahai Nizar si bangsat! kami tahu betapa kau sedaya upaya kau menolong dua saudara kau si Ngeh dan Ngan untuk membawa pulang si Butcher of Malaya Chin Peng pulang ke Bumi Perak tercinta ni dan kami juga tahu yang kamu adalah salah seorang manusia yang mahu menghapuskan Raja-Raja Melayu di bumi Perak ini!

Selagi kami rakyat bumi Perak yang lahir di bumi bertuah ini hidup selagi itulah kami tidak akan membenarkan niat jahat kamu ini tercapai, Ada faham wahai Nizar KKK???

Comments

1 comments to "NIZAR KEMALANGAN SEBAB MEMANDU DALAM KEADAAN MABUK....."
  1. elak kemalangan, jangan SMS ketika memandu! - Bahaya SMS (Ketika Memandu)