CHANNEL UMB

Karpal Mahu Singkirkan Hakim,Pendakwaraya boleh singkirkan Karpal: 'Recuse"

Monday, February 8, 2010 by pisau · 1 comments

LIHAT SINI !!! : KARPAL SINGH CAKAP DALAM PARLIMEN ANWAR PELIWAT,SEKARANG MEMBELA ANWAR!
Sejarah tidak menipu. Fakta juga tidak menipu ...


Orang yang mula-mula membangkitkan isu liwat Anwar Ibrahim semasa beliau menjawat jawatan TPM adalah Karpal Singh. Beliau bukan bercakap di kedai kopi, tepi jalan atau atas pentas ceramah. Beliau bangkitkan perkara ini di Dewan Rakyat, iaitu satu intistusi tertinggi di negara ini. Semua ucapan dalam Dewan Rakyat,akan dimasukan ke dalam hansard.

Di bawah ini saya sertakan bersama hansard ucapan Ahli Parlimen Jelutong 1997,iaitu, Karpal Singh. Hansard ini saya petik daripada laman web MYKMU, yang dihantar oleh seorang forumer yang memakai nickname Zaiton Sameon.

Sila klik pada imej untuk membaca dengan jelas.











Bukti sudah jelas sekarang,sebab itu Karpal Singh minta Anwar Ibrahim bertaubat. Ini kerana dia tahu cerita sebenar.

Selepas Karpal Singh, orang kedua yang membuat tuduhan secara terbuka yang Anwar seorang peliwat adalah Ahli Parlimen Kubang Kerian pada masa itu,iaitu Hj Mohd Sabu. Secara terang-terangan dalam satu ceramah di Kubang Kerian pada bulan Ogos 1998, Mohd Sabu menggelarkan Anwar dengan gelaran 'Anwar Ibrahim Al-Juburi'.

Untuk mencapai 'klimaks' cerita ini,anda bolehlah merujuk kepada blog Unspinners.Anda padankan hansard parlimen di blog saya ini dengan apa yang dikatakan oleh Unspinners.Pasti akan akan mendapat 'kepuasan' cerita yang sebenar.(Rujukan,disini)

Terima kasih kerana sudi membaca dan sila berfikir.

sumber:rbf


Pisau kata " Karpal suruh Anwar Bertaubuat"

Comments

1 comments to "Karpal Mahu Singkirkan Hakim,Pendakwaraya boleh singkirkan Karpal: 'Recuse""
  1. Salam bro, pada pandangan kawan, inilah kes yang amat melemahkan Karpal Singh dalam putar belitnya sebagai peguam, walau dibantu anak-anaknya yang juga kaki putar dia rasa kan tersungkur juga..... lebih baik Karpal tarik diri je dari membela Anu War peliwat ni.......