CHANNEL UMB

Perang Kartun,Pakatan Haprak Perak Gelabah Merengek Manja Kepada Malaysiakini

Monday, February 8, 2010 by pisau · 0 comments



Pakatan Haprak baru terasa tidak lucu apabila wajah wajah mereka dikartunkan,sedarkan mereka sudah lebih 10 tahun mereka memomokkan pemimpin Barisan Nasional dan dijadikan bahan ketawa.Sebenarnya pakatan haprak lebih lucu dari kartun,kartun kartun pakatan haprak ibarat donald duck yang kuat meracau apabila kehendaknya tidak dituruti.

Petikan portal berita rasis malaysiakini.

Pakatan anggap kartun BN hina pemimpinnya tak lucu
Humayun Kabir | Feb 5, 10 2:49pm
Barisan Nasional didakwa terus menggunakan taktik jahat memperlekehkan Pakatan Rakyat dengan menyebarkan risalah yang menyiarkan kartun-kartun yang menghina pemimpin pembangkang di Perak.

Menurut setiausaha DAP Perak, Nga Kor Ming (kiri, tanpa ketayap), selain dirinya, menteri besar yang disingkirkan, Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin dan ketua DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham dan speaker V Sivakumar juga diburuk-burukkan.

Kartun-kartun itu dicetak dalam risah yang mengandungi enam muka surat dan diedarkan di kawasan-kawasan yang mempunyai penduduk majoriti Melayu.

Antaranya, memaparkan Nizar sebagai boneka DAP dan penyokong kuat masyarakat Cina.

Terdapat juga sekeping gambar kemalangan membabitkan Nizar, di mana kereta Toyota Camry yang digunakannya terbabas setelah berlanggar dengan kereta lain.

Nga berkata penerangan gambar itu berbunyi, “Inilah apa yang berlaku ke atas ahli politik yang tidak menggunakan kereta rasmi Proton”.


Pandai pula bangsat haprak pakatan ini merengek,sudahkah anda lupa bulan lepas Nizar Komunis melancarkan kartun memperlekehkan BN. Di portal rasis malaysiakini karya zunar menghina pimpinan BN sejak 98 lebih 12 tahun kamu berasa lucu, baru terantuk dah merengek kerana 6 muka surat kartun.Amboi manjanya pakatan haprak Perak. Tak sangka genetik bangsat pakatan haprak punyai sifat sensitif seperti anak dara ,kini sudah terdedah.

Tunggu apa lagi,buat kartun berpuluh muka surat biar pakatan haprak Perak menghentak kaki benci nyer! benci nyer!seperti pondan.



Pisau kata " terbayang nizar berskirt pendek bergincu bertumit tinggi,isk geli teman,tak terbayang haha"

Comments

0 comments to "Perang Kartun,Pakatan Haprak Perak Gelabah Merengek Manja Kepada Malaysiakini"