CHANNEL UMB

PAS Khawarij Perak Solat Hajat Turun Bala Kepada Mohsin Masuk Hari Keempat

Monday, March 22, 2010 by Unit Media Baru PPUM · 0 comments

oleh pisau.net
Majlis sembahyang hajat terhadap ahli parlimen Bagan Serai Mohsin Fadzli Samsuri bagi memohon hukuman Allah terhadap wakil rakyat itu yang keluar PKR 3 Mac lalu, masuk hari keempat hari ini. Ahli Majlis Syura Ulama PAS Ahmad Awang berkata, majlis solat hajat hari pertama dan kedua berlangsung di Balai Kuliah Tasawwur Islam di berdekatan Semanggol, Perak. Manakala solat hajat pada hari-hari berikutnya sehingga Jumaat ini akan diadakan di markas dan surau-surau berlainan dalam kawasan parlimen Bagan Serai. 'Pada hari Jumaat ini - hari terakhir solat hajat selama tujuh hari terhadap Mohsin - akan diadakan di Masjid Kampung Tinggi, yang terletak bersebelahan markas PAS Bagan Serai," katanya. Ketika dihubungi Malaysiakini hari ini, Ahmad berkata, majlis solat hajat akan bermula selepas solat Isyak.-portal rasis


Inilah Islam PAS, puak hati hitam ini ibarat taik cicak,kopiah putih berhati hitam.Mereka berasakan diri mereka lebih hebat.

Beranggapan punyai ultimatum untuk mengambil tindakan terhadap sesiapa saja kerana berasakan Islam dan Allah hanya milik mereka.

Mereka mengunakan ugutan dalam bentuk doa dan solat hajat kononnya Allah akan menurunkan bala terhadap sesiapa saja yang tidak sehaluan dengan mereka.

Kelakuan ini mirip seperti Nik Aziz al-Wali Selipar yang mendoakan bala kepada orang lain,guru kencing berdiri murid kencing berlari,maka hancing dan najis akan bertebaran keserata pelosok.maka ramailah mereka mereka ini dari hati yang bersih bertukar menjadi hitam dan busuk.

Juak haprak ini turut pernah bersolat berkiblatkan bangunan SUK Perak dihadapan bangunan
DAP bukan berkiblat baitullah .



sumber dari ohpolitik

Sila perhatikan bayang-bayang jemaah pakatan haram ini.. ke mana arahnya? dan ke mana pula arah kiblat mereka?Jam ketika ini pukul 10.15 pagi. Untuk panduan secara tepat cara menentukan arah kiblat sila klik di sini. Cara Menentukan Arah Kiblat"Jika pada waktu siang hari bolehlah merujuk kepada posisi matahari dengan memerhatikan arah ia terbit dan juga terbenam. Arah terbit adalah pada sebelah timur dan arah terbenam pada sebelah barat. Sebelah barat adalah arah kedudukan Makkah secara rawak dan ianya boleh dijadikan panduan bagi menentukan arah kiblat."










Kerana terlalu taksub,mereka telah menghalalkan apa saja demi mencapai matlamat ,tanpa mengira halal haram dosa pahala hanya semata mata agar kehendak mereka terlaksana.

Buat Yb Mohsin, Allah maha mengetahui,kebenaran pasti berdiri,yang batil pasti tumbang,usah takut berdepan gerembolan taik cicak ini,mereka memang wajib ditentang habis habisan.

Ingatlah tidak semua penyokong PAS berhati hitam,ada yang mempertikaikan tindakan Ahmad Awang kerana amat keterlaluan dan tidak menerima ketentuan dan takdir dari Allah.


Jika mereka percaya berada dipihak yang benar,mengapa tidak bersabar,kerana Iman itu separuh darinya adalah sabar.



Pisau kata "lagi banyak doa turun bala kepada umno ,lagi banyak pemimpin pakatan eksiden"

Comments

0 comments to "PAS Khawarij Perak Solat Hajat Turun Bala Kepada Mohsin Masuk Hari Keempat"