CHANNEL UMB

Penyangak Dapat Pembelaan Dari Penipu Pakatan Haprak

Wednesday, June 23, 2010 by pisau · 1 comments

Cakap tak serupa bikin, inilah yang dilakukan oleh pemimpin pakatan haprak. Sana sini bercakap soal intigriti,ketelusan dan anti rasuah sebaliknya mereka juga yang memberi pembelaan kepada perasuah dan penipu.

Karpal telah membela Tor Kok Siong dalam kes tuntutan palsu penggantian kotak gear lima buah Perdana V6 dengan jumlah tuntutan palsu adalah RM72,230 walhal si penipu ini langsung tidak tukar kotak gear.Kok Siong, pemilik bengkel kereta di Jalan Bukit Kechil di sini menghadapi empat tuduhan membuat tuntutan palsu bernilai RM72,230.73.

Inilah yang dikatakan prinsip boleh diubah ubah kerana wang,jika wang yang dibayar cukup tinggi dan lumayan,prinsip sedia dijual tanpa banyak soal.

Rata rata wakil rakyat DAP terdiri daripada peguam,mereka ini boleh disifatkan sebagai usahawan yang boleh menjual beli prinsip atas nama kerjaya politik dan sebagai peguam.

Kes liwat Anwar turut diberi pembelaan,Karpal yang mula mula membuat dakwaan Anwar melakukan liwat,kini membela beliau atas selingkohan sumbang mahram politik gampangan diantara mereka.

Perkara yang sama turut berlaku berkenaan isu pasir di Selangor,tiba tiba bukti dihilangkan demi menyelamatkan juak juak haprak didalam kerajaan negeri.

Semua orang tahu pakatan haprak cukup dikenali dengan perangai yang kuat berbohong dan membuat fitnah,contoh contoh diatas adalah sebahagian kerja tipu orang yang giat dilaksanakan oleh pakatan haprak.


Pisau kata " penipu dan penyangak = pakatan haprak"

Comments

1 comments to "Penyangak Dapat Pembelaan Dari Penipu Pakatan Haprak"
  1. Lawyers especially criminal ones will go to hell for defending criminals though they know that their clients are criminals.