CHANNEL UMB

Azmin Ali Cuba Menyingkirkan Khalid Gagap Sebaliknya Dia Yang Tersingkir!

Sunday, July 4, 2010 by PAPA GOMO · 4 comments
Filed under:



Azmin Ali berjaya merampas kedudukan Khalid Gagap sebagai pengerusi PKR negeri Selangor. Namun apakah kedudukan itu yang menjadi sasaran utama Azmin Ali selama ini? Apakah bila jawatan Pengerusi PKR Selangor di berikan kepada Azmin maka ianya telah menjadikan Azmin Ali berjaya dalam karier Politiknya?

Mungkin ramai tak perasan yang sebenarnya sudah berbulan bulan Azmin Ali mengatur strategi dan melakukan propaganda dalam mengagalkan Khalid gagap sebagai Menteri Besar Selangor. malah jika kita masih ingat akan pembubaran Cabang PKR di Ijok juga adalah kerja kerja yang di lakukan oleh Azmin Ali. Azmin Ali seorang yang Ligat dalam Cantas menyantas ni.

Jawatan Menteri Besar lah yang menjadi agenda utama Azmin Ali setelah menang PRU 12 yang lalu. Namun atas kapasiti Khalid gagap yang bergelar Datuk maka Anwar Ibrahim( Kekasih Azmin) memberikan ruang kepada Khalid gagap untuk memegang jawatan MB Selangor. Azmin Ali akur memandangkan waktu itu mereka juga masih terkejut dengan kemenangan besar yang di raih Pakatan rakyat HARAM!

Namun sekarang tidak lagi Azmin sanggup melihat Khalid gagap duduk di kerusi MB Selangor itu. Lubuk Duit katakan, siapa pun mahu menjadi MB Selangor. Lihat saja bagaimana Khalid Gagap melalui adiknya MENYAMUN Berjuta juta wang pasir Selangor. Itu baru saja hasil pasir yang kita dok selalu dengar belum hasil hasil PENYAMUNAN yang lain lagi. Azmin pada dasarnya tahu dengan kedudukan nya sebagai MB Selangor maka akan memudahkan nya untuk menjawat jawatan Timbalan Presiden PKR pada pemilihan yang akan datang.

Anwar dan Kak Wan cuba meredahan kemaraan Azmin dalam melanggar Khalid gagap dengan menyogok Azmin sebagai pengerusi PKR Selangor mengantikan Khalid gagap. Anda ingat Azmin Ali sebenarnya berkehendakkan jawatan tersebut ke? He he he, itu bukanlah matlamat Azmin dan Azmin sebenarnya pada waktu ini semakin memuncak kemaraan nya kerana berasa terhina bila Anwar Kekasih gelapnya tidak menyokong usahanya menjadi MB Selangor.

Baru baru ini kita dengar ada desakan dari Adun adun PKR yang mendedak Khalid gagap meletakkan jawatan sebagai MB Selangor. Hangpa ingat dengan jawatan pengerusi PKR Selangor itu maka adun adun yang mendesak itu akan reda? Apakah mereka akan mendiamkan diri dari terus membiarkan Khalid gagap Gah di atas kerusi MB Selangor itu?

Percaya lah bila masa yang sesuai nanti Khalid Gagap akan menerima satu tamparan yang hebat bila akan ada Adun dari PKR yang meletakkan jawatan dan akan wujudnya huru hara dalam pentadbiran Khalid gagap ini.

Khalid gagap harus ingat, dengan menjadi barua DAP bukan mudah buat Azmin dan member PKR serta PAS yang lain untuk akur dengan kehendak serta pekara yang Khalid putuskan. tentangan akan terus berlaku selagi mana Khalid menjadi MB. Walaupun Khalid di sokong kuat oleh DAP, Kak Wan dan Anwar bukan susah untuk mengabungkan seluruh kekuatan PKR dan PAS dalam Selangor ini bagi menjalankan operasi Penyingkiran Khalid.

Diharap seluruh rakyat Selangor akan menilai dan memerhatikan bagaimana adengan Cantas Menyantas di salam pentadbiran kerajaan Pakatan Haram ini berlaku. Ini lah sebenarnya Role Model yang akan mereka laksanakan Kelak bila berjaya mentadbir Malaysia. Cantas Menyantas kerana Jawatan dan pangkat adalah agenda mereka.

Comments

4 comments to "Azmin Ali Cuba Menyingkirkan Khalid Gagap Sebaliknya Dia Yang Tersingkir!"
  1. Bagaiaman tidak sedar diri & tidak tau malunya Umno/Bn iaitu awaklah yg telah kena cantas habis-habisan sampai jadi pembangkang, tapi masih menyibuk & bising-bising dlm hal parti orang lain. Apa sebab jadi pembangkang? Bukankah kerana telah ditewaskan? Masih mangaku parti awak hebat sangat? Padahal sedang nazak. Tak percaya? Tunggu PRU ke-13.

    Kalaulah orang-orang drp Umno bersih sangat, tak menyamun & tak meragut harta rakyat semasa berkuasa dulu, cuba tengok-tengok ada mana-mana bekas menteri besar Selangor drp Umno yang tak kaya raya? Dari mana & bagaimana mereka kumpulkan kekayaan harta benda sebanyak itu? Pasir? Berapa banyak pasir yg orang-orang besar Umno dah telan? Kes pasir Selangor ini legasi Umno. Jangan nak jadi naif, bodoh, & buat-buat tak tahu bahawa hal itu jugalah yg semua penyamun-penyamun besar dlm Umno Selangor lebih maklum habuan pasir mereka dah hilang. Bising-bising isu pasir ini sebab Umno dah hilang peluang besar itu. Cuba kalau masih dapat, senyap!

    Janganlah menyusah-nyusahkan diri memikirkan tentang para pemimpin PKR Selangor, tapi lebih baik kamu gegarkan Khir Toyo, Noh Omar, Satim Diman dan geng-geng Umno yg tidur nyenyak sekalipun dah terperosok di dlm kem pembangkang. ltulah tabiat buruk orang yg kekenyangan. Blogger macam unit baru PPUM ini saja sibuk-sibuk dlm Umno buat kerja mempertahankan nyawa-nyawa ikan Umno. Ketua-ketua kamu sedap-sedap menikmati kekayaan yang mereka longgokkan dulu, makan angin, main golf, kemudian ngorok.

    Tapi tak apa juga. Sebab dah tak buat apa-apa kerja pemerintahan, buat apa-apa yang patut sebagai PEMBANGKANG!

  2. BODO PUNYE ANON 5.57! APA BEZANYA BUDAYA CAH KETING DLM FUCKATAN SBLUM DPT TAKE OVER SELANGOR, PENANG, KEDAH??. SI WALLY SLIPOR SENDIRI DAH SAHKAN ADE BUDAYA CAH KETING LG NAK TUDING KT ORG LAIN LA PLAKKK?? BINGAI KE APERR??

    MCM KERA DPT BUNGA, BILA BERKUASA SKET DH BUAT HAL MCM2 KEHKEHKEH. CURI SANA SNI, KOREK SNA SNI, HALAU SANA SNI DAN BILE SENDIRI DH KAYE RAYE HASIL KIKIS RETE KERAJAAN NEGERI, TERASE PLAK NK KOKAM DUIT ZAKAT LA PLAKK!. DH BANGANG SGT KE TU? KEHKEHKEH

    JD BILA DAH SEDAR DIRI SENDIRI TU BERTUKA JD PENYAMUN, TAK PYH SIBOK2 SUH PEMBANGKANG (YG MCM LU CKP LAA) TUTUP MULUT, BUTEKAN MATE SBB DH JD TUGAS PEMBANGKANG. BTUL TAK? HUHUHU

    SO NEXT TIME, TAK PAYAH LA RISAU PSL "PEMBANGKANG" MENELANJANGKAN KURAP2 PUAK REJIM FUCKATAN DI SELANGOR. BERSEDIA LA TERIMA LBEY BYK LG PENDEDAHAN DAN PEMBONGKARAN OKEHH BRADERR KEHKEHKEH YEHAAAAAAAAAAAAA!!! >|D

    GO UMB!..GOO!..GOOOO!!

  3. Setinggi-tinggi tahnian bro Jeffry!

    Hang dan parti hang memang layak dan jempolan utk terus kekal manjadi pembangkang yang handal. Tahniah! Macan inilah baru menjamin Selangor lebih maju. Tahniahhhh!

    Go UMCO, go...! You're the best [opposition]!!! kah kah kah kah

  4. SAMA-SAMA TUNGGU PRU 13
    "SIAPA YANG KENAAAAAAAAAAA"
    MELAYU KE CINAAAAAAAA!!
    LU MELAYU KENA KE GUA CINA YANG KENAAAA!!
    HE!!HE!!HE!!HE!!