CHANNEL UMB

BURUK PERANGAI ! Apabila Nizar & Mahfuz Ambil Kesempatan Isu PERKASA & Sosilawati !!

Wednesday, September 15, 2010 by Unit Media Baru PPUM · 0 comments

oleh MIM/PASEMBOQ


Pemimpin-pemimpin PAS seperti Nizar Jamaluddin dan Mahfuz 'Mr Bean' Omar ni memang la jenis haprak dan bangang. Bangang mereka tu bukan menconteng arang lagi tapi sampai ke tahap mengencing parti mereka sendiri!

Kedengkelan pemikiran mereka dan juga tahap mainan politik yang rendah telah lama kita ketahui. Cuba kita tanya sama haprak-haprak PAS ni, apa sumbangan mereka yang signifikan untuk umat Islam dan rakyat Malaysia selama ini selain daripada hanya pandai berbohong dan bercakap kosong?

Hari ini Nizar Jamaluddin dah berbohong pulak dalam tweet beliau. Korang rujuk di bawah :-

Ooooiii Nizar Bangang ! Sejak bila pulak 1.3 juta ahli UMNO dah jadi ahli PERKASA ?

Jangan la hang bohong rakyat sampai tahap rendah macam tu la Nizar Celaka! Hang tak tau ka yang ahli PERKASA lebih kurang
200,000 orang dan bukannya 1.3 juta seperti yang hang kelentong tu! Tweet pulak ditulis dalam bahasa Inggeris...apa nak tipu orang bukan Melayu juga ka? Celaka betul!

Lepas tu memandai-mandai aja si Nizar Celaka tu tulis 'UMNO must shift to Islam'. Alahai Nizar ooiii ! Hang pi perbetoi PAS tu dulu la... Mana korang punya perjuangan menegakkan negara Islam dan Hukum Hudud PAS ? Dah berkecai lepas kena warning dengan master korang DAP ya! Piirah la hang Nizar! Cakap tak serupa bikin!

Mahfuz 'Mr Bean' pun satu lagi pemimpin PAS yang haprak. Suka meneguk di air yang keruh tapi statement dia tu pulak menyerlahkan kedengkelan IQ dan ilmu pengetahuan dia.

Kalau korang follow tweet si Mahfuz Bean tu, boleh tergelak sebab hujah-hujah dia tu macam budak kecik dan tak ada kualiti. Buat malu parti dan ahli-ahli PAS saja!

Kat bawah ni satu lagi statement bangang dari Mahfuz Mr Bean :-

"Kalau Polis masih enggan mendedahkan siapakah peguam bergelar 'Datuk' yang dimaksudkan, mungkin rakyat selepas ini akan anggap pembunuh Sosilawati ini mungkin ahli politik yang berprofil tinggi, seperti kes Altantuya," ujarnya sambil mendesak Polis menjelaskan motif di sebalik kenyataan media tanpa laporan forensik yang dibuat Mohd Bakri petang tadi.

Oooiii Mahfuz bangang !! Jangan la memandai-mandai nak ajar polis pulak. Dengaq kata pelajaran hang pun level SPM saja. Betoi ka? Di tanya dalam tweet, hang tak mau jawab....kira betoi la tu...isshh..

Kalau ikut cerita Datuk Sosilawati Lawiya, pemandu beliau, Kamaruddin Shansuddin, pegawai CIMB Bank cawangan Kampung Baru, Noorhisham Mohammad dan peguam Ahmad Kamil Abdul Karim yang dipukul, dibakar dan abu mereka dibuang ke dalam sungai, pihak polis sebenarnya dah buat kerja yang sangat mantap.KLIK SINI

Apa si Mahfuz ni ingat senang ka nak track penjenayah hanya dengan abu dan serpihan tulang-tulang?

Bangang la lu....

Comments

0 comments to "BURUK PERANGAI ! Apabila Nizar & Mahfuz Ambil Kesempatan Isu PERKASA & Sosilawati !!"