CHANNEL UMB

Pemuda BN Baiki Rumah Usang di Gombak, Azmin Ali Buat Apa?

Wednesday, October 20, 2010 by Unit Media Baru PPUM · 2 comments
Filed under: ,


























oleh Papagomo

Pemuda UMNO dan BN menyasarkan untuk membaik pulih 500 buah rumah di seluruh negara dalam tempoh tiga hingga enam bulan akan datang melalui fasa pertama program JOM anjuran pergerakan tersebut.

Katanya, JOM yang dilaksanakan secara bersama dengan GiatMara mengenal pasti rumah-rumah usang di seluruh negara tanpa mengira bangsa dan fahaman politik pemilik untuk dibaik pulih.



Selepas pelancaran itu, Khairy; Ketua Pegawai Eksekutif GiatMara, Meriyam Abd. Majid dan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Gombak, Megat Zulkarnain Omardin bersama-sama melawat ke empat buah rumah di sekitar kawasan Parlimen Gombak yang terlibat dalam program JOM.

Sumber Utusan Online



Gomo
hadir waktu pelancaran JOM Jelajah One Malaysia ini bagi melihat sendiri akan kemampuan Pemuda Barisan Nasional mendekati dan menjiwai Hati Rakyat Malaysia. Masa baru sampai tak tahu lah Program JOM Jelajah One Malaysia ni program yang biasa BN buat seperti Jelajah naik Motor ke apa. Tapi rupa rupanya tekaan Gomo meleset sama sekali.



Program Jelajah One Malaysia ini tidak menfokuskan pada Jelajah seperti biasa sebaliknya program ini menjelajah ke seluruh Pelusuk dalam Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak dalam menyalurkan Bantuan dan Keperihatian buat Rakyat khusunya mereka yang kurang bernasib Baik.

Program ini di fokuskan bagi membantu masyarakayt yang kurang bernasib baik dalam membaik pulih rumah mereka dan menyalurkan apa sahaja keperluan yang di fikirkan patut buat mereka rakyat ini perolehi tampa mengira Bangsa dan Agama.



Program yang mantap dan lain dari yang lain.Dan ternyata amat bermaanfaat buat seluruh Rakyat Malaysia. Gomo mengucapkan Syabas kepada barisan Pemuda BN atas usaha Murni ini dan meminta Anda semua terus berusaha Gigih dalam mendekati hati Rakyat khususnya golongan Muda.



Harap Pemuda Kembali Bangkit dari Lena jika tidak ingin di Kuburkan!!! Teruskan Perjuangan dan jangan sesekali lupa pesan Tun Dr Mahathir mantam PM kita.

"

PERJUANGAN BELUM SELESAI"



Psssttt...Gua bengang tak dapat baju Biru Jom Jelajah One Malaysia...Cit Dah Habis pulak!!!



PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com

Comments

2 comments to "Pemuda BN Baiki Rumah Usang di Gombak, Azmin Ali Buat Apa?"
  1. buat bodo.

    tak pun tgh kira duit. kaya kaya kaya.....

    letak kat sempang2 tmn malawati gambo dia dgn saari sungip.

    asal ada janggut sket, sure sejuk ati org melayu. hahahaha....

  2. blog sdr sudah lama di link ke http://melayurayadaily.blogspot.com