CHANNEL UMB

LIVE UPDATE DARI MANEK URAI! -Parpukari

Monday, July 13, 2009 by Unit Media Baru PPUM · 0 comments
Filed under: , , , , ,


YB Ahmad Maslan bersama calon BN Manek Urai menunjukkan Akhbar Suara MU!

YB Ahmad Maslan bersama Tan Sri Muhyiddin bergambar selepas ceramah di Manek Urai!

"Manek Urai Anak Emas Kerajaan Pesekutuan"..(jika BN ok)..juga akan jadi pusat pertumbuhan baru..Jadi saya harap BN menang di Manek Urai, kali ini kita tak buat projek mee segera, kalau nak pembangunan undilah BN! Simple as that! Klik Disini

Aku pelik betul, kali ini pihak PAS tidak pulak bisnig-bising pasal pengundi hantu ya? Pastu Brader Nicky Ajis bagi cuti lagi, hmmm...nampaknya, kali ini PAS sendiri nak bawak pengundi hantu, sebab itulah mereka tak bising kan?

Selalunya mereka akan melalak-lalak dan menjadi gangster paria menuduh dan menghalang orang yang pergi mengundi dari luar, tapi kali ini memang langsung tak timbul isu berkenaan, PAS sudah semkain terdesak sekarang ni, kerana pada mulanya mereka sangka boleh menang mudah, tapi keadaan sudah berubah apabila ramai penduduk Manek Urai mula menyatakan sokongan kepada calon BN!!

Rata-rata penduduk kampung mahukan pembangunan, mereka mahukan jambatan baru, mereka mahukan kemudahan asas, mereka sudah tidak tahan lagi dengan omongan kosong sang pemuja serigala yang tahu nak bercakap tapi tak pernah buat kerja langsung!

Ini menyebabkan PAS panik dan mereka akan dan sanggup buat apa sahaja untuk menang!@ Mungkingkah PAS sudah ada pengundi hantu mereka sendiri? Kenapa mereka diamkan sahaja isu ini kali ini? NIcky AJis bagi cuti pulak, senang sikit nak bawak pengundi hantu kan PAS?

HE HE HE

Comments

0 comments to "LIVE UPDATE DARI MANEK URAI! -Parpukari"