CHANNEL UMB

Nizar OII!! Pakatan Rakyat Memang Bengap!

Friday, September 18, 2009 by Unit Media Baru PPUM · 5 comments
Filed under: ,


Oleh Tokey Garam

Kalau Najib tak mulakan pasti MB dan CM Pakatan tak terfikir nak buat. Bila Najib dah bagi barulah terhegeh-hegeh nak tunjuk kononnya hangpa pun prihatin. 3 negeri yang diperintah kepimpinan pakatan mula memberi imbuhan sempena hari raya mengambil pendekatan yang sama dengan tindakan Najib menghulurkan salam prihatin kepada rakyat. Rujuk

Dalam hal ini rakyat juga yang untung. Terima kasih diucapkan kepada semua. Tindakan depa ni menggambarkan bahawa sememangnya pakatan rakyat tidak peka dan tidak kreatif untuk membela nasib rakyat. Kepakaran depa hanyalah mengkritik, membangkang, berbaring atas jalan dan menyalahkan orang lain.

Sebelum ini Ustaz Lim GE pernah membangkitkan kegusaran terhadap populariti Najib dalam mengurus tadbir negara. Dengan langkah pelbagai tindakan yang mensasarkan kepada keprihatinan rakyat Najib cuba sedaya upaya memberi yang terbaik bersama barisan kabinet yang dilantik. Mungkin disebabkan inilah kepimpinan 3 negeri cuba meniru dan mengadaptasi langkah dan cara kepimpinan Najib demi mengekalkan sokongan supaya rakyat tidak beralih kepada pendekatan Najib.

Tokey - Rakyat sepatutnya bijak menilai kepimpinan pakatan yang tidak mampu mengurus tadbir negeri sendiri sehingga terpaksa menyalahkan orang lain demi menutup pekung sendiri.

Tokey - Kerajaan ada juga yang tak betul tetapi sekurang-kurangnya depa tidak hipokrit jika dibandingkan dengan kepimpinan Selangor dan Penang menangani masalah sendiri.

"Sama Rata, Sama Rasa Depan Belakang Sama Saja"

Comments

5 comments to "Nizar OII!! Pakatan Rakyat Memang Bengap!"
  1. tu lah org umno ckp asyik mencarut aje....ajaknya alustaz alnajib suruh mencarut kut..patut mulut org umno mudah mencarut

  2. Ye betul tu orang PAS,DAP dan PKR semuenye BAIK..TAK PERNAH MENCARUT..CONFIRM MASUK SYURGA LAGI..HAK TUUIHH..

  3. Anon 2:55 ..... betul lah tu orang PAS,DAP dan PKR semua nya baik2 benar kalau berjalan tak lepas pegang tasbih pakai serban tinggi2 kalau cakap pun tinggi2 dia aje betul - yang lain semua salah ..... BANGSAT TAK SEDAR DIRI !!!!!!! cermin muka tu sikit

  4. Aku dok cari2 juga apadia PAS? kalau nak kata Parti Islam Se..tak betul, sebab kalau nak kata Islam mesti PIS baru betol, agak2 yang munasabah sikit, PAS - Penyebar Ajaran Sesat -

    Pasai apa?, kalau mengata orang, mencarut orang, menuduh orang, perleceh orang dan macam2 lagi kerja2 tak sopan kau oranglah pakar!!!!

    Memang betoile kau orang ahli syurga, syurga dunia sajalah.

    Kencing dalam tempurung pastu suluh muka hempa.....

  5. 酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店小姐兼職,
    便服酒店經紀,
    酒店打工經紀,
    制服酒店工作,
    專業酒店經紀,
    合法酒店經紀,
    酒店暑假打工,
    酒店寒假打工,
    酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店小姐兼職,
    便服酒店工作,
    酒店打工經紀,
    制服酒店經紀,
    專業酒店經紀,
    合法酒店經紀,
    酒店暑假打工,
    酒店寒假打工,
    酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店小姐兼職,
    便服酒店工作,
    酒店打工經紀,
    制服酒店經紀,
    酒店經紀,

    ,