CHANNEL UMB

Nizar OII!! Orang PAS Sabotaj Calon Ke? Nama Kat Poster Pun Salah..

Monday, October 5, 2009 by Unit Media Baru PPUM · 8 comments
Filed under: ,

oleh Melayu Bersatu

Ni hah poster PAS untuk Bagan Pinang, nama pun silap, sepatutnya Zulkefly Mohd Omar bukan Zulkifli Mohd Nor seperti yang tertera di Poster PAS ini




Kelakar, nama calon pun tak betul

inilah bukti yang si Zul ni memang calon parachute yang orang PAS Bagan Pinang sendiri tak kenal dan tak suka, ke dia sabotaj je..

Comments

8 comments to "Nizar OII!! Orang PAS Sabotaj Calon Ke? Nama Kat Poster Pun Salah.."
  1. dah takde isu ke...intelek betullah blogger UMNO nie...cariklah isu lain...dah kene bayar pun isu budak sekolah ekau tulis...

  2. Undilah calon PAS , pasti ISLAM di kutuk di kondem dicucuk hidung oleh DAP KAFIR HARBI dan anda hanya duduk angguk sahaja ......TAKBIIIR

  3. kira ok la tu org UMNO tolong hgpa perbetulkan mana yg silap..at least tak la wat provokasi cam lempar cat ka, apa ka...

    kira tolong menolong la nih...lebih kurang mintak halal...

  4. nama calon pun silap, apa da..
    tegur pun sala

  5. nampaknya kat bagan pinang ni mmang tak ada calon yg lagi berkkebiawakan dan barkakilebar selain si Isa Samad ni...carilah pelapis lain..ape umno dah tiada pemimpin baru ataupun si isa orang yg banyak duit korang letak jd calon...jangan la umno ni jadi parti orang bangsawan plak..macam ada sistem kasta plak dah..undilah sape2 pun yg penting kita jgn bagi rasuah klau nak menang...ha a a..kita klau kerja dgn krajaan ada rekod rasuah plak tu..adakah kita akan di terima bekerja..sedangkan masa kita mohon kerja kerajaan kit a akan kena urine dulu utk mengesahkan kita bebas dr dadah..Isa plak mmang dah nyata..layakkah dia kerja dengan kerajaan Malaysia..tak ke duit rakyat yg membayar gaji dia klau menang...adakah kita akan menyokongnya hanya semata mata dia orang umno..

  6. Kesian penyokong PAS, dah macam tak da calon Bagan Pinang, orang luar jugak yang diambil.. Sedih.....

  7. salam..
    semua pakat anonymous nampak..
    meh ber-comment secara annonymous.

    wahai anonymous 12:42PM, mmg la satu isu.. takkan nama calon sendiri pun tak kenal.itu satu kesilapann yang tak patut jadi.. kecuaian besar namanya. kalau setakat nak cetak nama calon kat poster pun salah,itu menunjukkan kecuaian dan kelemahan diri sendiri... "tepuk dada tanya selera"

  8. 酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店小姐兼職,
    便服酒店經紀,
    酒店打工經紀,
    制服酒店工作,
    專業酒店經紀,
    合法酒店經紀,
    酒店暑假打工,
    酒店寒假打工,
    酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店小姐兼職,
    便服酒店工作,
    酒店打工經紀,
    制服酒店經紀,
    專業酒店經紀,
    合法酒店經紀,
    酒店暑假打工,
    酒店寒假打工,
    酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店小姐兼職,
    便服酒店工作,
    酒店打工經紀,
    制服酒店經紀,
    酒店經紀,

    ,