CHANNEL UMB

Pengganas PAS : Bukti Isle mereka mengajar keganasan

Tuesday, October 20, 2009 by pisau · 1 comments



pengganas pas menumbuk pemuda umno


PAS mengajar penyokongnya supaya menjadi pengganas,mereka sanggup melakukan apa saja hatta menghalalkan darah saudara seagama.Gambar di atas diambil oleh tengku hazman semasa pilihanraya kecil Bagan Pinang. Gambar di atas menceritakan segala galanya. Lihat bagaimana pengganas PAS ini begitu bersungguh sungguh menyerang pemuda umno,walhal dikelilingi polis dan orang ramai.

Puncanya terjadi begini adalah akibat hasutan dan fatwa songsang pemimpin Isle mereka. Malah hasutan oleh ketua militan nasharuddin tantawi telah membangkitkan kononnya perjuangan fi sa billilah yang jelas membohongi dan menghasut agar semua pengganas PAS agar turun berjihad di Bagan Pinang.

Lebih menarik,mereka juga mendidik para muslimah agar berbohong kepada orang ramai, muslimah PAS yang bertudung labuh masuk ke kampung kampung menghebahkan kononnya pilihanraya di tangguhkan ke tarikh yang lain.

Mereka menghalalkan cara, malah di didik agar menjadi ganas,pakar dalam membuat fitnah dan juga pakar dalam membohongi rakyat.Modus operandi mereka mudah,dengan hanya bermodalkan doktrin Isle & ayat quran mereka berjaya menipu umat islam agar percaya sahsiah perjuangan mereka kononnya untuk berdakwah dan perjuangkan negara islam hanyalah sekadar retorik semata mata.

Pisau menyeru agar tindakan diambil keatas kepala militan pemuda PAS nasharuddin tantawi kerana menghasut dan telah menimbulkan kacau dan rusuh di Bagan Pinang. ISA saja kepala militan ini. hasutan yang berbahaya ini hampir hampir meragut nyawa, ada yang parah dan masih terlantar di hospital kerana hasutan kurang akal dan kuran iman pemimpin Isle PAS ini.





Pisau kata " kepala militan & pengganas PAS harus ditentang habis habisan!"

Comments

1 comments to "Pengganas PAS : Bukti Isle mereka mengajar keganasan"
  1. PAS ni kan parti serba boleh. haram boleh jadi halal, halal boleh jadi haram, syaitan boleh jadi kawan, dap hina Islam tak pa....

    Kalau setakat samseng memanglah dasar pas dahulu kini dan selamanya.. masakan kakau dah exco pas pun boleh tumbuk tamu raya apatah lagi pengikut mereka..