CHANNEL UMB

Nizar PKR ! Tangguh Lagi : Permohonan Anwar batal pertuduhan liwat 23 November

Tuesday, November 3, 2009 by Unit Media Baru PPUM · 2 comments
Filed under: ,


KUALA LUMPUR 3 Nov. – Mahkamah Tinggi di sini menetapkan 23 November ini bagi mendengar permohonan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk membatalkan pertuduhan kes liwat bekas pembantunya, Mohd. Saiful Bukhari.

Mohd. Saiful yang turut hadir di mahkamah bersama bapanya memberitahu pemberita, beliau kecewa dengan penangguhan tetapi tetap bersabar menunggu perbicaraan.

Beliau juga memberitahu, sudah bersedia untuk memberi keterangan pada bila-bila masa.

Hakim, Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah turut menetapkan tarikh yang sama untuk sebutan kes liwat tersebut. - Utusan

Comments

2 comments to "Nizar PKR ! Tangguh Lagi : Permohonan Anwar batal pertuduhan liwat 23 November"
  1. Syabas bro...walaupun orang tidak menghargai perjuangan kita tetapi demi agama..bangsa kita teruskan perjuangan kita untuk menyedarkan orang melayu yang makin terpesong dengan gula-gula yang dimainkan oleh pemimpin melayu pas dan pkr. memang diakui mana ada pemimpin yang betul dan benar2 berjuang untuk rakyat tetapi sebusuk-busuk melayu umno..ada juga serpihan yang kita perolehi..kita harus akui bahawa selama pemerintahan bn hidup kita didalam keamanan dan negara kita terus semakin maju dan ekonomi semakin meningkat.

    Cuba lihat negara lain disekeliling kita..bermacam perkara telah terjadi dan yang paling penting adakah kita sanggup untuk memberikan pemerintahan ini ketangan kaum lain..dan lihat lah apa kah yang terjadi kepada melayu singapura..kita berjuang untuk menegakkan bangsa melayu dan bukan kerana sebarang ganjaran dan duit upahan.

  2. Di Malaysia keadilan hanya untuk pemimpin2. Rakyat jelata yg miskin tidak dapat keadilan. Aljuburi Yahudi kerana jasa baik Tun Pak Lahap yg bahalul otak berjambul, busok hati dan dendam yg tak habis terhadap Tun Dr. Mahathir, telah banyak memberi kebebasan terhadap Aljuburi Yahudi. Beliau bebas pergi kemana saja, walaupun seorang bekas jenayah. Ini dikata keadilan oleh Aljuburi. Sudah bertahun mangsa liwat beliau, Saiful harus menerina caci maki dan penghinaan, sedangkan Aljuburi terbang kesana sini, memburokkan bangsa dna negeri sendiri, pokemon punya melaun. Rakyat naik meluat melihat undang2 negara dipermain mainkan. Ini adalah satu kezaliman terhadap anak2 bangsa, yg dah bertahun menagih keadilan dan maruah diri. Keadilan for Saiful !!!! Keadilan for anak2 bangsa !!! Lets send peliwat tegar negera ke Sg Bulh forever biao meringkok sampai mampus !!! Lets send perogol dan pengkianat bangsa to Sg Buloh !!!! KEADILAN for rakyat!!! KEADILAN FOR SAIFUL !!!