CHANNEL UMB

Khalifah Lim Guan Eng Perbodohkan Melayu

Wednesday, December 2, 2009 by Unit Media Baru PPUM · 0 comments
Filed under:


oleh Jeneral Pisau

Pisau ada menyiarkan artikel bagaimana fakir miskin Islam Melayu di perbodohkan :klik sini ,sini dan bantuan yang tidak adil kepada sekolah tahfiz berbanding sekolah cina : klik sini

Selepas pendedahan itu,Khalifah cina melaka kesayangan PAS mengarahkan YB Phee Boon Poh membuat laporan polis kononnya isu ini dibangkitkan memainkan isu perkauman atau bahasa lebih mudah adalah rasis. Hasil laporan itu pengendali sebuah laman blog telah dipanggil untuk memberi kenyataan dan di siasat,akibatnya kenyataan maaf terpaksa di siarkan :klik sini. Jika benar mereka tidak membuat perkara itu ,kenapa satu lagi majlis memberi bantuan diubah lokasi secara tergesa gesa : klik sini .

Ketua Menteri paling celaka ini mengelar orang melayu rasis, kerana kita mempertikaikan cara memberi bantuan yang jelas cukup menghina umat Islam, Lim Guan Eng ,lebih baik kamu balik melaka,sedarlah kamu hanya anak pungut DAP Pulau Pinang!

Pisau agak terkejut,apabila pemilik blog berkenaan menarik balik artikel dan memohon maaf kepada puak kiasu chauvanist cina DAP. Harus diingat,jika betullah pendedahan ini sebagai satu fitnah,mengapa pendedahan di akhbar oleh YB Datuk Jahara tidak diambil tindakan,melainkan perkara itu benar benar berlaku.

Cabaran dibuat agar membuktikan jika kerajaan negeri terlibat dalam persekongkolan membangsatkan fakir miskin Islam. Jangan memperbodohkan rakyat ,jangan membaling batu sembunyi tangan,jangan menghina orang Islam Pulau Pinang.Nah Ini buktinya

Fakir miskin Islam di bangsat & perbodohkan ibarat lembu dengan hanya memberi gula,beras 5kg,kopi,milo dan angpau RM10 dan terpaksa menerima di tokong Dewa Ling Hean Kong Hwa Kwong ,Telok Air Tawar dan sebelum itu mereka terpaksa menunggu upacara mengadap sami dan berhala tamat baru sumbangan di berikan.Cukup menyedihkan bantuan yang disalurkan kepada fakir miskin Islam adalah hasil daripada kutipan jualan tiket loteri yang dianjurkan pada sebelah malam sebelum itu,Untuk yang beragama Islam,wang hasil judi adalah haram.Mereka langsung tidak sensitif dalam soal ini.

Jika benar kerajaan negeri tidak terlibat,mengapa nama YB Phee Boon Poh selaku Pengerusi Jawatankuasa Kesihatan,Kebajikan dan Masyarakat Penyayang terpapar dikaki surat tersebut (sila klik untuk imej lebih besar) .

Adakah YB Phee Boon Poh tidak mewakili kerajaan negeri Pulau Pinang dan memegang jawatan exco? Ya ! Kerajaan sosialis negeri memang terlibat.!!Malah YB celaka ini yang mengarahkan Jabatan Kebajikan Masyarakat mengeluarkan surat jemputan,yang menyedihkan kenapa Jabatan Kebajikan Masyarakat tunduk kepada arahan yang jelas membangsat dan menghina orang melayu,mereka harus peka tentang permasalahan ini.

Mereka ini berbohong apabila mengarahkan Pejabat Kebajikan Masyarakat Daerah Seberang Perai Utara menghantar surat jemputan kepada fakir miskin ,apabila penerima tiba di tokong surat itu diambil untuk menghilangkan bukti.Namun salah seorang penerima surat itu berjaya membuat salinan .

Hampir kesemua bantuan bantuan disalurkan melalui tokong tokong,contohnya seperti gambar dibawah sebagai bukti.

Pisau tidak mempertikaikan niat baik mereka untuk memberi sumbangan kepada fakir miskin,tetapi ini tidak kena pada caranya,bukankah terdapat banyak dewan JKKK yang diambil alih oleh Kerajaan Negeri,Kenapa tidak digunakan,malah ketika Kerajaan Barisan Nasional memerintah perkara ini langsung tidak pernah berlaku,malah cukup menghormati sensitiviti sesama kaum.

Kepada Adun Pakatan Haprak Melayu, Apa sialan seperti kamu buat? Mulut diplaster? Atau mulut sudah disumbat projek projek hingga bangsa sendiri dibangsat dan diperbodohkan kamu tidak bela. YB Dr Mansoor? kamu mahu lagi telur busuk? Pisau malas nak tegur Yb Malik Itik disebabkan memang YB pondan ini suaranya seperti itik,siapa mau dengar Itik bercakap, YB Salleh Man dari PAS tempatnya hanya layak di salon . YB Melayu pakatan haprak lain usah dicakap lah,memang fungsi mereka hanya menjadi gundik habuan selingkohan haram DAP.

Pisau akan terus mendedahkan kebobrokan kerajaan sosialis Pulau Pinang,buat bangsaku melayu,tolak perbezaan fahaman politik,buang yang keruh ambil yang jernih,Pisau menyeru bersatulah ada perkara besar bakal berlaku di negeri kita.

Pisau kata " ada lagi habuan Pisau untuk kerajaan Sosialis Pulau Pinang, TUNGUUUU!"

Comments

0 comments to "Khalifah Lim Guan Eng Perbodohkan Melayu"