CHANNEL UMB

Bible aka Injil: Perkataan Kristian ada 2, Allah Langsung Tiada.

Thursday, January 7, 2010 by pisau · 0 comments

oleh det


Pas tuduh Umno politikan isu nama ALLAH, biase la PAS tu, bila dia dah tersepit dia mula la divert cerita pukul orang lain, demi undi bukan melayu, PAS sanggup bersekongkol dengan puak kristian?

Kenapa PAS menyokong kristian menggunakan perkataan ALLAH tu? jawapannya senang je PAS dah termakan budi, dengan undi orang kristian, buddha dan hindu, dengan undi mereka la PAS berjaya menawan berberapa negeri dan berberapa orang ahli PAS kini menjadi Yang Berhormat, sehingga yang bodoh macam mahfudz pun kalau pakai kod nampak cerdik.

Tak payah bertegang urat nak gaduh pasal kristian nak pakai nama ALLAH, jawapannya memang tak boleh, hatta dalam bible sendiri pun tak ada nama ALLAH, dalam bible pun hanya dua kali je di tulis perkataan CHRISTIAN, Christ bermaksud penyelamat dan juga gelaran yang diberikan kepada ISA, CHRISTIAN pulak bermaksud pengikut penyelamat. so nama agama kristian pun hanya dua kali je di sebut dalam bible. tak caya kata det, hang buleh pi cek sendiri.

Lagi satu det nak tanya, kenapa hanya Kristian Malaysia je yang beria ia bonar mengatakan Allah adalah nama kepada TUHAN bapa? dan Allah adalah terjemahan kepada perkataan GOD? padahal dalam Bible tidak ada pun perkataan Allah. apa tujuan mereka? adakah Khalid Samad dan Hearld telah di upah oleh Anwar Ibrahim untuk membuat kacau di malaysia, supaya senang bila negara huru-hara, perang antara islam dan kristian terjadi maka, Anwar boleh menjemput amerika untuk serang malaysia dan bila malaysia dijajah, maka amerika akan lantik dia jadi PM pasal anwar kan barua amerika, atau pun, inikah permulaan perang salib zaman moden?



tengok video ni, belum pun mahkamah bagi green light untuk guna perkataan ALLAH depa dah hina ISLAM dulu. camane nak bagi depa pakai perkataan ALLAH tu....

Comments

0 comments to "Bible aka Injil: Perkataan Kristian ada 2, Allah Langsung Tiada."