CHANNEL UMB

Nizar Kemalangan Di Sebabkan Umno!

Friday, January 8, 2010 by pisau · 0 comments

Haprak Daily menyiarkan laporan mengenai Ds Nizar yang mengalami kemalangan,malah suara PAS bercabang ini jugak membayangkan kemalangan Nizar boleh diklasifikasikan sebagai perbuatan khianat dan turut menyalahkan Umno.

Cukup mudah haprak daily mengaitkan Umno hanya kerana kemalangan itu berlaku berhampiran bangunan Umno. Menurut haprak daily,kemalangan Ds Nizar dikaitkan dengan kemalangan maut yang dialami oleh Almarhum Dato’ Prof Zulkifli Mohammad dan isteri. Inilah contoh terbaru pembohongan,fitnah dan meremehkan minda rakyat. Apa saja yang berlaku disekeliling mereka akan disalahkan Umno.

Tindakan PAS membenarkan nama Allah digunakan oleh Herald Tribune yang membangkitkan kemarahan Umat Islam Malaysia,akhirnya mereka turut menyalahkan Umno. Rakyat Malaysia,lihatlah sifat bacul dan betapa kurang telurnya penganut parti PAS ini. Mereka hanya berani baling batu sembunyi tangan. Malah hanya berani sesama melayu dan islam,PAS akan cepat cepat tarik hand brake jika DAP berdehem,inilah contoh sifat bacul paling ketara yang ada pada parti yang kononnya mengaku kuat dengan unit militan dan pengganasnya.

Buat pembaca, Nizar kemalangan disebabkan mabuk klik sini


Pisau kata " bak kata abg haji,kalau nyamuk gigit pun pasai umno jugaklah!"

Comments

0 comments to "Nizar Kemalangan Di Sebabkan Umno!"