CHANNEL UMB

Penang:LGE & Haprak Daily Kencing Melayu ,Nah Ini Obatnya

Wednesday, February 3, 2010 by pisau · 0 comments
Filed under:


Pisau perhatikan sekarang ini makin kerap Lim Guan Eng berbohong,makin terbuka pekung beliau.Yang menariknya Haprak Daily memberi liputan meluas kepada sosialis chauvanist khalifah cina melaka kesayangan PAS ini.

LGE jelas berbohong apabila menyatakan telah berjaya menghapuskan miskin tegar di Pulau Pinang,malah beliau menyatakan hampir kesemua miskin tegar adalah dikalangan bangsa Melayu.Menurut beliau setelah setahun memerintah mereka telah berjaya menghapuskan miskin tegar.Buta mata atau buta perut kah Haprak Daily,mereka ini dengan secara membuta tuli terus menyiarkan kenyataan LGE tanpa menyiasat sendiri keadaan di Pulau Pinang, sudah sudahlah berbohong,Pisau mencabar LGE dah Haprak Daily memberikan bukti berapa ramai dan berapa banyak jumlah peruntukan yang sudah diberikan kepada miskin tegar? Siapa yang menerima dan dari kawasan manakah penerima bantuan tersebut?

Usah beretorik dan mendabik dada kononnya telah banyak membantu fakir miskin,lupakah kamu di kampung muhibah,rumah hijau mak mandin,lorong chempa,kampung perlis,Sg Nyior,penanti,pmtg pasir,juru,jawi dan banyak lagi kawasan yang terlalu ramai miskin tegar.

haprak daily
Macam Jawatankuasa Hal Ehwal Islam. Di bawah BN tahun 2008 belanjawana adalah sebanyak RM12.5 juta. Bila kita buat belanjawan pertama tahun 2009 kita telah naikkan kepada RM20.5 juta ringgit. Tahun 2010 kita telah naikkan lagi kepada RM24.3 juta. Bermakna dalam dua tahun kita hampir sekali ganda lebih besar daripada apa yang diperuntukkan oleh Barisan Nasional.


LGE mendabik dada kononnya telah memperuntukkan bantuan kewangan kepada hal ehwal umat Islam sebanyak 24.3juta dan kononnya sebelum ini kerajaan BN hanya memberikan bantuan sebanyak 12.2juta. Bodoh! hoi pas,kamu tak tengok buku belanjawan kerajaan negeri 2010? berapa yang sebenarnya yang diperuntukkan? berapa banyak budget yang sebenar yang dikhaskan kepada umat Islam? Bohong,bohong dan bohong lagi. Untuk pengetahuan anda,budget tersebut 24.3 juta merangkumi budget pengurusan yang berjumlah 13 juta.
LGE berbohong! budget pengurusan berjumlah 13juta adalah budget mengurus yang diperuntukan secara tahunan untuk membayar gaji,kwsp ,bayaran emulemen,elaun dsb. Dari jumlah 24.3juta ditolak 13juta jumlah sebenar hanyalah 11juta yang diperuntukkan kepada Umat Islam Pulau Pinang.


YA! HANYA 11 JUTA! SEMASA BN MEMERINTAH 12.2JUTA,PR PERINTAH 11JUTA.
PAS TAHU MENGIRA ATAU TIDAK? ATAU MEMANG SUKA DIPERBODOHKAN OLEH KHALIFAH KESAYANGAN KAMU INI.

Mudah nak perbodohkan parti yang sedia bodoh seperti PAS,berikan fakta yang bohong bohong,akan diceduk dan telan kesemuanya,pasti akan percaya.Pisau sifatkan IQ PAS hanya tahap budak sekolah PASTI.

BN perintah dapat 12.2juta,PR perintah dapat 11 juta!

Bukan makin bertambah bantuan kepada umat Islam,tetapi makin berkurangan sebanyak 1.2juta. Yang pasti,LGE memberbodohkan umat Islam dan malah cara beliau membuat kenyataan jelas meremehkan tahap pemikiran orang melayu pulau pinang.

Pisau menyeru kepada pembaca agar mewarwarkan fakta yang sebenar ini,jangan hanya merujuk kepada haprak daily akhbar nafi,fitnah dan lidah bercabang PAS yang jelas menjadi penjilat DAP.



Pisau kata " PAS makin hari makin berselera dengan kencing LGE"
Reblog this post [with Zemanta]

Comments

0 comments to "Penang:LGE & Haprak Daily Kencing Melayu ,Nah Ini Obatnya"