CHANNEL UMB

Ingat Nik Aziz. Ramai Penyokong PAS Tak Percaya Anwar..

Tuesday, February 2, 2010 by Unit Media Baru PPUM · 5 comments
Filed under: ,


oleh Daniel Arif

Kehadiran Nik Aziz pada perbicaraan Anwar pada hari ini diyakini adalah semata-mata untuk mempengaruhi penyokong PAS untuk menyokong Anwar dalam kes liwat.

Untuk rekod ramai penyokong PAS dikatakan tidak meyakini yang Anwar tidak terlibat langsung dalam kes liwat terbaru beliau ini. Laporan terbaru blog ini juga pernah menyiarkan yang Haji Hadi lebih mempercayai Saiful Bukhari berbanding Anwar dan ini membuktikan pimpinan PAS turut tidak meyakini Anwar bukan hanya sekadar penyokong parti itu.

Justeru itu kehadiran Nik Aziz ini adalah semata-mata untuk menarik ramai penyokong PAS menghadiri perhimpunan membantah kes liwat ini tatkala Anwar Ibrahim sendiri hilang sokongan daripada penyokong parti beliau sendiri.

Untuk rekod perhimpunan dan demontrasi sebelum ini seperti Bersih, Anti ISA dan Bantahan PPSMI. Majoritinya dihadiri penyokong PAS yang ingin digunakan Anwar untuk menjayakan misi beliau tetapi di akhirnya PAS kurang mendapat publisti dan hanya Anwar yang sering mendapat populariti daripada perhimpunan-perhimpunan terbabit sedangkan penyokong-penyokong PAS yang bersusah-payah.

Beliau juga disebut ramai pihak tidak dapat menarik penyokong PKR untuk menyokong beliau di sebarang perhimpunan.

Penyokong PAS diharap jangan jadi bodoh!

Comments

5 comments to "Ingat Nik Aziz. Ramai Penyokong PAS Tak Percaya Anwar.."
  1. heh, rekod saper ko pakai? ke ko ni orang Pas? fakta ke auta? muahaha

  2. berani ke najib & rosmah dtg ke mahkamah dlm kes liwat ini?

  3. orang pas mmg bodoh. harap maklum.

  4. AIR MATA GUS DUR MALAYSIA MENITIS LAGI.AIR MATA DITAJA OLEH SEORANG PELIWAT. MURSYIDUL AM PAS PALING HINA DAN JIJIK. MAHA MUNAFIK.

  5. Yes!!!,
    Gua ingat itu Haji Kelantan Menteri Besar bukan mau cari sokong orang PAS maa, itu Haji Kelantan mau kasi tau semua orang dia tak kacau kalu orang mahu main belakang macam itu Anwar maa..Kalu itu Haji Kelantan tarak ok sama itu sodomy apa pasal dia susah2 mau kasi supot sama Anwar ini kes?