CHANNEL UMB

Banyaknya Duit UMNO Nak Beli Mp Pakatan & Psy War Paling Bodoh Di Lancarkan Oleh Pakatan

Wednesday, March 3, 2010 by Unit Media Baru PPUM · 2 comments

oleh Pisau

Isu lompat parti cukup panas ketika ini, PKR dan Pakatan Haprak kepanasan,pelbagai tuduhan dan fitnah dihamburkan kepada ahli parlimen yang melompat parti.

Heboh disebelah sana kononnya ahli parlimen dibeli dengan puluhan juta ringgit, mereka ini digambarkan menerima imbuhan rasuah yang banyak agar meninggalkan pakatan.Piraah! ingat UMNO nak heran sangat ka dengan MP yang lompat tu, tak lompat pun negara masih diperintah oleh BN.Tak perlu keluarkan duit walaupun sekupang pun mereka tetap akan keluar parti yang sudah separuh tenggelam tu.

PKR dan pakatan ketakutan ,kenyataan demi kenyataan dikeluarkan menyerang peribadi ahli parlimen yang keluar kemudian mereka mereka ini turut sama menyerang UMNO.Pakatan dan PKR ibarat berak tak basuh,mereka kesana sini dengan bontot terpalit najis yang membusuk,mana mungkin ahli parlimen yang deria baunya masih berfungi bisa bertahan,berhadapan dengan rakyat dengan keadaan diri busuk cukup memualkan,justeru tindakan membasuh najis dan keluar dari kelompok yang kotor politiknya amat jelas mencerminkan prinsip berpolitik harus diubah jika matlamatnya sudah melencong jauh.

Umno dan Najib tidak sebodoh itu untuk menabur wang kepada ahli parlimen yang keluar dari parti yang jelas prinsip mereka boleh diubah ubah,lebih baik di belanjakan untuk membantu rakyat atau pun digunakan untuk pembangunan.

Terkini Pisau menerima komen oleh pencacai pakatan haprak,ketika ini mereka telah banyak menyebarkan sms kononnya yang melompat itu adalah salah satu taktik Anwar.Kebodohan mereka dalam permainan psy war cukup melucukan.


Salam,
Tolong sebarkan.info from inside. Keluar MP PKR ini adalah mainan Anwar sendiri. Seperti yang terjadi di Perak bila Adun Bota berpindah ke PKR, disambut baik oleh PKR, dan bila berpindah balik ke Umno PKR dah tak boleh nak cakap apa. Sekarang mereka sudah dapat bilangan MP BN yang akan melompat tetapi mereka mahu BN memberikan reaksi dulu terhadap lompatan MP PR ini. TOLONG SEBARKAN.....info ini dari orang yang tersangat2 rapat dgn Anwar....


Lihatlah,mereka masih bermimpi dan bermain dengan skrip 16sept yang sudah basi. Kempen memperbodohkan rakyat sebeginilah membuatkan ramai yang tertipu. Barangkali yang membaca artikel ini turut sama pernah percaya dengan dakyah yang dimainkan oleh Anwar hingga turut sama mengundi kononnya menghantar Anwar ke Putrajaya.

Jelas pakatan amat tertekan kerana sudah kehabisan stok skrip bohong rakyat,maka terpaksa kitar semula skrip skrip bohong rakyat untuk digunakan semula.



Pisau kata " dah memang kerja hakiki pakatan kuat berbohong"

Comments

2 comments to "Banyaknya Duit UMNO Nak Beli Mp Pakatan & Psy War Paling Bodoh Di Lancarkan Oleh Pakatan"
  1. Salam Sdr,

    Parti Keadilan Rakyat semakin menuju kehancuran.Satu demi satu dilihat keluar dari parti pakatan rakyat ini.

    Apakah signifikan nya pada Pakatan Rakyat di Perak? Barangkali isu yg menghimpit komponen PR ini ada hikmahnya pada PAS di Perak.

    Nizar dilihat akan gunakan Sidang DUN Perak akan datang sebagai dalang ganti untuk mengaburi pandangan rakyat terhadap kepincangan PR.

    Lihatlah nanti,segala wayang kulit, undang-undang rimba, pelakon terbaik anugerah skrin dan berbagai lagi bakal menggegarkan sidang dun perak 30 Mac!


    --------------------------------------------------------

    10 SiBudak Hitam Akan Terjah, Bongkar Dan Kerjakan !

  2. NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN says:

    Weiii penyokong pr yang buta mata dan perut,yang keluar dari parti tu dia bukan join BN tapi jadi ahli bebas.Kalau UMNO beli kenapa UMNO bodo suruh dia orang jadi ahli bebas merugikan beras jer.Hanya penyokong peliwat dan peliwat jer yang nak tunggu kat PKR tu mueehhehehehehe