CHANNEL UMB

PAS:Katanya Umno Buat Dajal,Tapi Angkara Blogger Sendiri

Tuesday, March 30, 2010 by pisau · 1 comments
Filed under:

oleh pisau.net


PAS sudah melatah,apabila menuduh media baru Umno menjadi punca perpecahan dan perbalahan antara pemimpin mereka.

Nuridah Salleh,Ketua Dewan Muslimat PAS Pusat,barangkali tidak pernah membaca blog atau pun tahu betapa bobroknya blogger blogger PAS sendiri,blogger PAS lah menjadi punca perbalahan antara pemimpin mereka.

Blogger erdorgan pro hussam,pro ulamak dan pro wahabi seringkali berbalah sesama sendiri,malahan mereka sendiri bertindak menyerang pemimpin PAS secara terang terangan, wujud projek langgar Hj Hadi,iaitu menjatuhkan Presiden PAS dilancarkan oleh blogger lahanat Aduka Taruna.Perisik rakyat dan tulang besi blogger yang menyerang Hj Hadi, Ust Nasa & Hassan Ali malah ada yang menyerang Nik Aziz sendiri seperti Kickdafella.


Mana bukti mereka mereka ini blogger Umno? anda dah nampak betapa cukup mudah mereka ini membuat fitnah dan menyalahkan UMNO.

KETUA DEWAN MUSLIMAT PAS,BERTUDUNG LABUH,MULUT TAK KERING DARI FITNAH YANG MEMBUSUK!,tarak guna punya orang!!

Blogger totok PAS ini digelar blogger UMNO, kenapa bodoh sangat ketua Dewan Muslimat PAS,kenapa jumud hingga tidak nampak najis dikaki sendiri busuknya salahkan orang lain.

Bertambah bodohnya pemimpin muslimat ini apabila menyarankan agar hanya merujuk kepada lidah rasmi PAS iaitu haprak daily yang ternyata cukup gemar berbohong dan membuat fitnah,malahan ramai orang tahu haprak daily cukup terkenal dengan sikap baling batu sembunyi tangan,mengata orang dan kemudian akan menafikan,untuk pengetahuan anda, pondan pun lebih berani dari haprak daily,

Pisau hairan mengapa standart haprak daily yang begitu buruk menjadi kitab suci buat totok PAS untuk dijadikan sebagai rujukan,alamat makin teruklah puak puak jumud ini.


Inilah trend dan persepsi yang telah dan sedang dimainkan PAS haprak,cuma melebelkan semua kerja jahat adalah datangnya dari Umno.Kerja fitnah tak pernah berhenti dan tak pernah sunyi dari mulut mereka.

Mantan MB Perak Nizar Komunis kemalangan ,mereka turut menyalahkan Umno, bodohnya mereka ini hingga sudah tidak tahu berfikir.

Penganut PAS begitu obses dengan kaedah menyalahkan Umno,tetapi gagal melihat betapa didalam kain mereka penuh dengan kurap dan siflis yang makin digaru makin luka didalam.

Sikap menunding kepada pihak lain,semakin menjadi jadi, matlamat menghalalkan cara gampangan PAS tidak berhenti disitu saja,hinggakan mereka turut menyalahkan Umno kerana kes pembuangan bayi,walhal apalah gunanya mereka ini wujud jika tidak mentarbiah dan berdakwah secara berhemah,sebaliknya menyalahkan orang lain.

Apa gunanya kononnya hebat dengan hujah quran dan hadis yang sekerat sekerat tetapi masaalah didepan mata gagal diselesaikan.Takkan nak tunggu berkuasa baru nak buat kerja,sekaranglah masanya PAS buktikan mereka benar benar perjuangkan Islam,sebaliknya mereka gagal malahan menjadi pelacur politik yang menadah diri habuan selingkohan nafsu buas DAP dan PKR.

Bodoh dan bengapnya mereka menandakan betapa hati mereka penuh kekotoran hingga gagal melihat jalan penyelesaian,sebaliknya hanya menyalahkan orang lain.

Bangsat bangsat ini turut sama berbohong kepada seluruh penyokong sendiri,kononnya mahu perjuangkan hudud dan qisas,malah matlamat mahu menubuhkan negara Islam dibawah kepimpinan Ulamak,walhal mereka hanya bertanding hanya 60 kawasan parlimen.menang pun hanya 26 kerusi.Itu belum lagi DAP berdehem sudah pasti PAS terkencing ketakutan.

Begitulah mereka mereka ini diperbodohkan, pisau tidak terkejut kerena pemimpin mereka sendiri bengapnya tidak boleh lagi diajar sepertimana Mahfuz Bean.


Pisau kata " Kontrak wali selipar tua kutuk sebagai mursyidul am diperbaharui,senang sikit umno buat kerja"

Comments

1 comments to "PAS:Katanya Umno Buat Dajal,Tapi Angkara Blogger Sendiri"
  1. Mulut longkang???