CHANNEL UMB

Sibu 212: Sambutan Hangat Ceramah Pakatan!Anwar Di Jerit Liwat oleh orang Sibu!

Saturday, May 15, 2010 by pisau · 1 comments
Filed under:

Malam tadi Pisau melawat beberapa kawasan di sekitar Sibu untuk melihat sejauh mana sambutan rakyat tempatan pada ceramah ceramah pakatan haprak.

Sejak lebih seminggu Pisau berada di Sibu, tidak ada mana mana ceramah pakatan yang mampu menarik ramai penonton.

Adakah ini menandakan rakyat sememangnya tidak gemar cara politiking pakatan haprak,atau pun rakyat tidak ada masa untuk mendengar penceramah import dari semenanjung berbohong dan mengotori minda rakyat Sibu.

Pisau berkesempatan hadir pada ceramah Mat Sabu,Zuraida dan Dr Hatta. Gambar dibawah menceritakan segalanya.-

Lokasi berhadapan Hotel Paramount

Mat Sabu sedang berucap diatas lori ,seperti biasa ceramah yang tidak ada isi,modal kitar semula,lebih banyak bohong seperti biasa.



Sambutan hangat yang diberikan oleh rakyat Sibu? ada la 2-3 kerat yang lepak lepak sambil hisap rokok,layan skrip ulangan basi.

Pisau tak mau buang masa dengar ceramah kencing rakyat,busuk sangat,kemudian beredar ke Kg Ilir ,tiba di markas PAS,keadaan lebih kurang sama,cuma bezanya lebih banyak nyamuk dari penduduk Kg Ilir yang datang.
Tidak ada langsung penduduk Kg Ilir yang mendengar ceramah tersebut,yang mundar mandir di sekitar kawasan tersebut barangkali petugas PAS dari Selangor.Kerana tidak sampai 50 meter satu ceramah kecil diadakan oleh pihak BN,dipenuhi oleh orang ramai dan anak muda.


Setelah berada seketika di Kg Ilir,kemudian Pisau beredar ke Jalan Bandung untuk melihat ceramah pembohong nombor 1 negara Anwar berahi.

Lokasi ini berhadapan restoran yang dipenuhi pengunjung,pakatan haprak mengganggu pengunjung setiap malam dengan ceramah yang penuh dengan pembohongan dan hasutan.

Dalam blog blog haprak melaporkan sambutan amat hebat,walhal pengunjung kesana untuk menikmati makan malam,sebaliknya diganggu oleh penceramah dengan najis fitnah dari semenanjung.



Sebaik saja Anwar hampir selesai berceramah,seorang penonton menjerit Anwar "Liwat! Liwat! LIWAT!Pembohong!Celaka! LIIWAT! "hinggakan berlaku kekecohan ,rupanya hampir separuh dari pengunjung dikawasan tersebut sudah muak dengan ceramah pakatan haprak.

Lelaki yang menjerit Anwar Liwat! begitu berani berhadapan dengan para penyokong PKR,ketika beliau diserbu oleh kononnya pengawal Anwar Berahi,lebih kurang 10 orang lagi barangkali penyokong BN bertindak bangun dan tampil kehadapan,keadaan agak panas ketika itu.

Namun pihak Polis dengan pantas meleraikan kedua belah pihak semasa Tian Chua baru hendak memulakan ceramah selepas Anwar Berahi meninggalkan lokasi.
video

Pisau berasa teruja dengan dengan situasi ini,Anwar kelihatan terpingga pingga apabila dijerit LIWAT! oleh penonton.Ini menandakan orang Sarawak begitu berani meluahkan perasaan dan tidak gentar untuk berdepan dengan penyokong dan penjilat tegar Anwar Berahi.


Kesimpulannya,walaupun kehadiran penonton pada ceramah pakatan kurang,tetapi ia tidak akan mencerminkan jumlah pengundi yang menyokong BN.

BN harus berkerja lebih kuat,Adun Nangka Datok Awang Bemee tidak menjadi seorang YB yang berkesan,beliau langsung tidak turun ke padang,amat menyedihkan apabila dalam keadaan sokongan tak berbelah bagi kepada BN,namun masih ada pemimpin sebegini mengotori aspirasi perjuangan Ds Najib rakyat didahulukan

Pada pilihanraya negeri yang akan datang,Pisau cadangkan agar tukar saja calon yang baru,mesra kepada rakyat dan rajin berkhidmat.

Pisau kata "Anwar penakut rupanya bila disergah penonton,lari tak cukup tanah"

Comments

1 comments to "Sibu 212: Sambutan Hangat Ceramah Pakatan!Anwar Di Jerit Liwat oleh orang Sibu!"
  1. Hei! gelinya bil Anwar ceramah di tempat orang makan..kalu aku harus muntah...loyanya..