CHANNEL UMB

Guan Eng Tak Sembelih Lembu Tau!Jahat La You All !

Sunday, September 5, 2010 by pisau · 2 comments

by pisau







Gambar superimpose Guan Eng sembelih lembu yang dibuat oleh PAS Beruk memang amat menyakitkan hati dan menguris perasaan beliau. Hinggakan anjing khawarij PAS dan Ng Wei Aik YB rasis ultra kiasu diberi arahan agar membuat laporan Polis kelmarin di Balai Polis Jalan Patani.


Tindakan itu jelas memperlihatkan Guan Eng begitu terasa pedih apabila gambar beliau dilihat sedang menyembelih lembu.Walhal realitinya Guan Eng begitu teramat sayang pada lembu.

Lembu yang dimaksudkan dalam bahasa manja adalah juak haprak melayu pakatan.Guan Eng telah menyemai kasih sayang kepada lembu lembu ini kerana lembu memang dikenali dengan sifat bodoh.


Adalah mustahil beliau sanggup menyembelih lembu kerana lembu lembu inilah menjadi tunggangan Guan Eng untuk menghalalkan segala tindakan beliau di Pulau Pinang.


Melayu pakatan ada 2 jenis kategori,satu adalah melayu yang menjadi anjing suruhan yang akan menyalak apa saja yang menyentuh mengenai Ketua menteri paling celaka dalam sejarah(Orang PAS la tu).


Satu lagi adalah melayu lembu yang dijadikan sebagai binatang tunggangan dan habuan untuk memerah hasil untuk keuntungan cita cita politik Ketua menteri paling celaka dalam sejarah negeri Pulau Pinang.

Oleh itu lembu mendapat tempat dihati Guan Eng,kerana imej beliau kelihatan tercalar kerana digambarkan menyembelih lembu.Maka kesimpulannya gambar persepsi menyembelih lembu adalah satu 'dosa besar' yang dilakukan oleh PAS Beruk terhadap Guan Eng.


Nak tahu bagaimana melayu Pulau Pinang dilembukan :terima Zakat di tokong:klik sini dan sini


Pisau kata " lembu kotak pun belum tentu lembu asli,ada orang kata kerbau betul ka? "

Comments

2 comments to "Guan Eng Tak Sembelih Lembu Tau!Jahat La You All !"
  1. ramai da MELAYU PENANG kena sembeli ngan GUAN ENG la ni.

  2. haha siot jer artikel ini..

    memang pun aku setuju