CHANNEL UMB

Penang:Guan Eng Sikit Bohong Saja Tarak Apa,Rakyat Musti Tak Tau Lah

Saturday, November 27, 2010 by pisau · 4 comments
Filed under:



Tweet dari Guan Eng

"Investment in Pg up by RM300m in aug 2010 n at No 3 in M'sia last year No 4. Need 20k professionals technicians n operators now.40k also can"

Inilah yang dikatakan pembohong,pembelit dan penipu. Ketua menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri tidak akan sekali kali bercakap benar. Adalah menjadi satu kesalahan besar buat beliau jika bercakap benar.Bohong dan pembelit adalah sifat hakiki khalifah sosialis kesayangan khawarij PAS ini.

Agenda memperbodohkan rakyat sentiasa didalam otak pemikiran pembelit chauvanist rasis ultra kiasu ini. Untuk pengetahuan anda,pada tahun 2008 ketika kerajaan dibawah BN, FDI yang masuk telah mencecah RM10 billion,dan berdasarkan jumlah itu kerajaan negeri berjaya mewujudkan 22,215 peluang pekerjaan.


Sejak kerajaan DAP dibawah ketua menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri Pulau Pinang memerintah FDI menurun dengan mendadak sejak 2 tahun . Sekarang ini Guan Eng berkata pelaburan masuk 2 billion sehingga setakat Ogos 2010 dan dengan bangganya mahu mewujudkan 40ribu peluang pekerjaan.


Anda nampak perbezaan ? Pelaburan RM10billion mampu mewujudkan 22ribu peluang pekerjaan.Tetapi dalam kenyataan populis dan penuh pembohongan oleh Guan Eng telah membuat magik dengan mewujudkan peluang pekerjaan berdasarkan FDI yang hanya 2 billion.



Pisau yakin,dalam ceramah ceramah beliau terutamanya di hadapan penjilat tegar pakatan haprak sudah pasti Guan Eng akan mengunakan fakta fakta yang diputar belit untuk membuatkan aparat aparat pakatan terpesona dengan angka angka bombastik.






Pisau kata " bohong sikit saja lor,olang tak tau woo"

Comments

4 comments to "Penang:Guan Eng Sikit Bohong Saja Tarak Apa,Rakyat Musti Tak Tau Lah"
  1. Salam UMB..harap dapat dilink Blog KL BOYZ disini...Terima Kasih..
    http://klboyzwangsa.blogspot.com

  2. orang melayu dibawah kekuasan Menteri Besar UMNO pun banyak yang merempat ???? JAWABLAH ......

  3. Sikap orang Melayu yang menadah tangan dan mengharapakan rezeki turun dari langit n malas nak berusaha menyebabkan Melayu P.Pinang n seluruh malaysia hidup merempat

  4. Mohon promosikan blog kami untuk PRK Tenang.

    http://tenangprk.blogspot.com/

    Terima kasih.