CHANNEL UMB

Memang muka tak malu!!! Bukti PAS samun duit orang-orang Tenang.

Sunday, January 23, 2011 by Unit Media Baru PPUM · 3 comments
Filed under:

Dorang Kata BN naikkan harga minyak dan rompak duit rakyat....

Tapi korang cuba bagitau kat gua, siapa yang perompak sebenar sekarang ni..?

Bukan satu dua je baii peralatan menyamun puak-puak PAS....

Bersusun-susun kotak derma yang dorang guna untuk rembat duit baiiii....

So, korang nilaikan lah sendiri perangai puak-puak ni... Nak menyamun je kerjanya kannn... Korang kena ingat, inilah sebenarnya perompak duit rakyat!

http://mediapermatangpauh.blogspot.com/

Comments

3 comments to "Memang muka tak malu!!! Bukti PAS samun duit orang-orang Tenang."
  1. tinjau sekejap...bukan samun boh...DERMA..tak sekolah boh?

  2. Dye tak tau beza derma ngn samun kot.. Mmg semue org umno cmni ke?

  3. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI