CHANNEL UMB

Nizar OII!! Channel UMB : Isa Samad, PAS Memecah belahkan dan Mengelirukan Umat Islam

Thursday, October 1, 2009 by Unit Media Baru PPUM · 4 comments
Filed under: , , , ,

video oleh Mat 1 Oren dan rakan-rakan..

Isa Samad dalam ucapannya mendedahkan PAS daripada dulu hingga sekarang Memecah belahkan dan Mengelirukan Umat Islam.

Comments

4 comments to "Nizar OII!! Channel UMB : Isa Samad, PAS Memecah belahkan dan Mengelirukan Umat Islam"
  1. heran gak knp dah terbukti rasuah tp si ISA SAMAD ni tak kena pun siasat dgn SPRM. Kena hukuman dari umno je. sama la dgn kes si khairy dan ali rustam. kenapa sprm diam mcm org bodoh je???????????UMNO memang sial jadikan SPRM anjing peliharaan mereka hahaha

  2. ko tu yg bodoh & sial... kalu x tau asam garam politik jgn nak sialkan org lain... berdiri depan cermin dan tgk diri sendiri...

  3. oi anon bodoh 11.42, asam garam politik kepala otak ko!!!!!! jadi kalau pemimpin tu dari umnogok cukup lah dgn kena gantung keahlian je, SPRM tak payah siasat la? kira bersih la lps gantung keahlian yer. wah hebatnya umno. mcm tu bestla jadi pemimpin umno, rasuah la sampai kubur (kalau blh kat padang mashyar pun umno nak rasuah hahaha) tetap tak kena hukuman undang2. umno dan ko skali meamng sial dan bodoh. hahahaah

  4. 酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店小姐兼職,
    便服酒店經紀,
    酒店打工經紀,
    制服酒店工作,
    專業酒店經紀,
    合法酒店經紀,
    酒店暑假打工,
    酒店寒假打工,
    酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店小姐兼職,
    便服酒店工作,
    酒店打工經紀,
    制服酒店經紀,
    專業酒店經紀,
    合法酒店經紀,
    酒店暑假打工,
    酒店寒假打工,
    酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店小姐兼職,
    便服酒店工作,
    酒店打工經紀,
    制服酒店經紀,
    酒店經紀,

    ,