CHANNEL UMB

NIzar OIII!!! Isa Samad Calon Terbaik di Bagan Pinang

Thursday, October 1, 2009 by Unit Media Baru PPUM · 5 comments
Filed under: , ,


oleh Warisan 2057

Memahami pandangan Rakyat di Bagan Pinang. Isa Samad adalah calun yg tepat untuk Bagan Pinang. Kenapa ? Apa pendapat mereka ?

1. Isa Samad sangat dekat dan mesra dengan rakyat Bagan Pinang. Beliau sering turun kawasan secara informal.

2. Isa Samad anak tempatan. Bagan Pinang adalah kampung Isa Samad.

3. Arwah isteri beliau juga berasal dari Bagan Pinang.

4. Isa Samad juga adalah pemimpin rakyat di Bagan Pinang sebagai Ketua Umno Cawangan Kg Bagan Pinang.

5. Isa Samad berpengalaman selama 30 tahun menjadi wakil rakyat.

6. 22 tahun Isa Samad jadi Menteri Besar Negeri Sembilan.

7. Sumbangan dan jasanya kepada rakyat Negeri Sembilan, khasnya di Teluk Kemang & Bagan Pinang adalah amat tidak terkira perinya.

8. Pembangunan di PD yg hebat sebahagian besar hasil idea dan usaha serta kerja keras Isa Samad.

9. Isa Samad dekat dan rapat dengan hati dan jiwa rakyat Bagan Pinang, samada Melayu, Cina atau India.

10. Beliau adalah season politician yang setentunya banyak diuji sebagai pemimpin rakyat.

11. Apa pun orang kata mengenai Isa Samad, kami yakin dengan kepimpinan beliau. Orang luar hanya pandai bercakap, mereka datang dan mereka pergi, tetapi kami tetap disini bersama beliau, kami kenal hati dan budi pemimpin kami ini.

Kami mahu Isa Samad terus berkhidmat dengan kami, rakyat di Bagan Pinang.

InsyaAllah kemenangan akan bersama beliau.

Comments

5 comments to "NIzar OIII!!! Isa Samad Calon Terbaik di Bagan Pinang"
  1. Haha terbaik??? SI RASUAH????? kahkahkah

  2. ada tambahan pada BUDI BAHASA BUDAYA KITA. yang betul ialah BUDI BAHASA DAN RASUAH SERTA SOGOK MENYOGOK BUDAYA KITA UMNO hehehehehe

  3. TS ISA SAMAD telah pun dikenakan tindakan.Apa masalahnya? Hilang akal ke ape??? yang masuk penjara kes liwat dan salahguna kuasa tu takde kecoh pulak jadi ahli parlimen??? haduhhh betapa benggong dan biol la orang PKR

  4. siapa masuk penjara kes liwat.....? cuba rujuk balik..... tak ada g pemimpin masuk penjara kes liwat.....
    tak pernah diakui, tak pernah di bukti, tak pernah dijatuhi dan tuduhan tak dipercayai sebahagian besar rakyat (rujuk undi popular PRU-12). Konspirasi terang lagi bersuluh. Kalau benar2 terbukti dan rakyat percaya rakyat takan maafkan...go to heLL....walau dah insaf....

    si ISA ni memang terang, terbukti dan di akui.... Isa & Najib kata dia dah insaf, maknanya betoi lar buat..... kalau dah insaf dok diam2 kat rmh tak payah la g nak jd pemimpin..... jadi pelakon ke boleh lah......

    hampir seluruh dunia pemimpin yang kantoi walau dah insaf rakyat tak terima dah... si pemimpin paham2 undur dan cari kerja lain.....

    Malaysia bleh buat rekod busuk dunia la lw pilih ISA g........

    -chuO

  5. 酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店小姐兼職,
    便服酒店經紀,
    酒店打工經紀,
    制服酒店工作,
    專業酒店經紀,
    合法酒店經紀,
    酒店暑假打工,
    酒店寒假打工,
    酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店小姐兼職,
    便服酒店工作,
    酒店打工經紀,
    制服酒店經紀,
    專業酒店經紀,
    合法酒店經紀,
    酒店暑假打工,
    酒店寒假打工,
    酒店經紀人,
    菲梵酒店經紀,
    酒店經紀,
    禮服酒店上班,
    酒店小姐兼職,
    便服酒店工作,
    酒店打工經紀,
    制服酒店經紀,
    酒店經紀,

    ,