CHANNEL UMB

Ceramah Pentas Pemuda gegarkan Bukit Mertajam

Sunday, July 25, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa · 3 comments
Filed under:









Dalam minggu ini , pelbagai isu yang berlaku di PP dan orang Melayu terutamanya terus ditindas oleh kerajaan DAP Sosialis diketuai Lim Guan Eng . Semalam satu CERAMAH PENTAS PEMUDA BONGKAR & DEDAH dianjurkan oleh Pemuda UMNO Bukit Mertajam di Jalan IKS Bukit Minyak sebagai rangkuman segala-galanya untuk menerangkan kepada rakyat tentang apa yang berlaku isu politik semasa di PP .

Ceramah semalam menampilkan Senator Datuk Musa Sheikh Fadzir (Ketua UMNO Bahagian Bkt Mertajam ) , Datuk Seri Zahrain Mohd Hashim ( MP Bebas Bayan Baru ) , Sdr Fauzi Muda ( bekas Ketua Cabang PKR Ipoh Timur ) . DAP terutama Guan Eng dan PKR diserang habis -habisan oleh 3 orang penceramah hebat ini .

Kehadiran rakyat terutama orang Melayu di sekitar Bkt Mertajam ke ceramah semalam merupakan permulaan cukup baik dan ini merupakan langkah yang tepat menerangkan kelemahan dan penindasan kerajaan Pakatan di PP . Kalau di Selangor boleh diadakan roadshow Selamatkan Negeri Selangor , negeri yang ditadbir pembangkang seperti PP juga perlu lebih kerap diadakan lagi siri ceramah mengenai kezaliman dan pembohongan oleh kerajaan Guan Eng kepada rakyat .






Comments

3 comments to "Ceramah Pentas Pemuda gegarkan Bukit Mertajam"
  1. PERANG KECIL DH BERMULA..TERUSKAN KEHANGATANNYA SEHINGGA PANAS PONGGONG PUAK FUCKATAN. BIAR X SNANG DUDOK X SELERA NK MAKAN!..KITA KASI TEKAN!..TEKAN! DAN TEKANNNN!! YEHAAAAAAAAA!!!

  2. Kita serang serang hingga ke PRU 13 jangan leka lagi selama ini kita berdiam diri depa kata lemah serang dari semua sudut jangan bagi ruang lagi kepada mereka,mereka ni semua patut diajar dengan cara ini baru mereka tahu langit tinggi rendah.

  3. betul2 anon 2.58pm kita kasi ajar bagi otak terabur.. dah rasa sepak terajang.. pihak kita pulak.. LAWAN TETAP LAWAN..!!!